مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به آمریکا گفت : تصور کردید مردم دنیا نمی فهمند که در سالگرد واقعه 11 سپتامبر این فاجعه مکه و منا را بوجود آوردید ؟

به گزارش مشرق، حجت الاسلام علی شیرازی یک شنبه شب در همایش پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس شهرستان شاهرود با بیان این مطلب ، ضمن همدردی با خانواده های جان باختگان در حوادث مکه و منا گفت : تصور کردند این حوادث در مکه و منا تصادفی است و خیال می کنند مسلمانان نمی فهمند چه اتفاقاتی در عربستان در حال رخ دادن است .

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) پس از کشتار زائران ایرانی در حج سال 1366 خط بین اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را تبیین کردند افزود : سالگرد آن فاجعه در سال 67 مصادف شد با پذیرش قطعه نامه پایان جنگ مصادف شد که در آن زمان امام راحل پیامی دادند که از همه درخواست می کنم به آن پیام مراجعه و آن را بازخوانی کنند .

حجت الاسلام شیرازی تصریح کرد : امام خمینی(ره) فرمودند : اسلام آمریکایی اسلام آل سعود و سرمایه داران درباری است و اسلام کاخ سفید است ما دنبال اسلام ناب هستیم ، اسلام پیغمبر (ص) .

وی با تشریح تاریخچه دشمنی استکبار با ایران اسلامی از سال 1340 تا کنون گفت : امام خمینی (ره از سال 40 تا پایان عمر شریفش مبارزه با آمریکا و اسرائیل را در سیاسا خود قرار داده بود .
وی تاکید کرد : امام راحل با حمایت ملت ایران اساس حاکمیت استکبار را متلاشی و با نفی اسلام آمریکایی ، نظامی مبتی بر احکام دین پایه ریزی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ، همچنین با یادآوری همدستی همه دنیا برای شکست دادن ایران در جنگ تحمیلی و دفاع جانانه ملت ایران از کشور گفت : پیام این مقاومت و همدلی و همبستگی ملت ایران این است که این ملت همان ملت دوران دفاع مقدس است و جنگ سخت و نرم او را از پای در نمی آورد .

حجت الاسلام شیرازی با یادآوری تلاش استکبار در عرصه جنگ نرم و تحریم گفت : راهبرد امروز استکبار ، نفوذ امنیتی اقتصادی فرهنگی سیاسی است اما بدانند که روحیه ما روحیه انقلابی و دفاع مقدسی است و با این همه تهاجم فرهنگی علیه اسلام نتوانسته روحیه شهادت طلبی و ولایت مداری را از این ملت بگیرد .

وی شهدای مدافع حرم را نمونه هایی از وجود روحیه شهادت طلبی در ایران اسلامی عنوان و خاطر نشان کرد : این شهدا با تاسی به اسلام و اقتدا به امام حسین (ع) در راه حقیقت قدم می گذارند و دشمن ببیند که نسل امروز ما با نسل دیروز متفاوت نیست.
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران ماندگار است گفت : در حماقت استکبار همین بس که در جنگ در عراق و افغانستان شکست خورده و امروز در عراق حکومت شیعی برپا شده که 70 درصد جوانان عراقی مقلد رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد : دشمن امروز در منطقه با حزب الله لبنان ، سپاه سوریه و بسیج منسجم یک میلیون نفری در عراق مواجه شده و قدرت عظیم آنها مانع از نفوذ استکبار و داعش در منطقه است.

حجت الاسلام شیرازی افزود : امروز عربستان سعودی و حکام آل سعود خود را گرفتار باتلاق جنگ با یمن و سوریه کرده اند و اعتقاد ادارم در حج امسال مسائلی را بوجود آورندتا همه به حضور داعش و تروریسم در یمن و سوریه اعتراض کنند اما بدانند که گور خودشان را می کنند .

این پژوهشگر با اشاره به سخن رهبری درباره محو اسرائیل در 25 سال آینده تصریح کرد: مدتی قبل هم رهبری فرمودند نسل امروز انقلاب که نسل چهارم انقلاب است حداکثر نسل بعدی سقوط آمریکا را هم خواهید دید این وعده الهی است.

وی با یادآوری حوادث فتنه 88 هم گفت : آمریکا در سال 88 فکر می کرد می توان انقلاب را از هم پاشاند و حتی گفتند از زمان نخست وزیری یکی از سران فتنه برای فتنه سال 88 برنامه ریزی کرده اند ، اما دیدید که ملتما هشت ماه ایستاد و انقلاب حفظ شد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: خط قرمز ما فتنه است و ملت پشت سر رهبری ایستاده و دشمن بداند که در جنگ نفوذ هم شکست خواهد خورد .

وی با اشاره به افزایش تعداد مسلمانان و شیعیان در جهان گفت : این چراغی که امام راحل روشن کرده است خاموش شدنی نیست.

این همایش به مناسبت هفته دفاع مقدس و با عنوان «مجاهدان پایداری» در تالار شقایقهای دانشگاه شاهرود برگزار شد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین تهران ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    امروز شعار مرگ بر السعود ارزشمندتر از مرگ بر امریکا و مرگ بر امریکا ارزشمندتر از مرگ بر السعود و مرگ بر اسراییل با ارزشتر از هردو هست.این سه رژیم عامل فساد تباهی جنایت و هرج و مرج در جهان و منطقه هستند و دشمن درجه یک اسلام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس