بازیگر نقش کیمیا گفت: در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فاز سوم سریال کیمیا هستیم که من در این فاز به سن 47 سالگی رسیده ام.

به گزارش مشرق، مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال «کیمیا» در خصوص این سریال گفت: من مدت زیادی در این پروژه بودم و تمام کارهایی را که به من پیشنهاد می دادند را رد می کردم و باید بگویم که کار در پروژه کیمیا بسیار برای من ارزشمند بود و خوشحالم که در این نقش بازی کردم.
 
وی در ادامه گفت: سریال کیمیا کار بسیار سختی بود اما در کنار این سختی یک گروه دلچسب، خوب و دوست داشتنی حضور داشت که تمام این سختی ها از بین می رفت.
 
شریفی نیا افزود: در سریال کیمیا من در کنار مادرم «آزیتا حاجیان » به ایفای نقش پرداختم که این بزرگترین اتفاق برای من بود و همین باعث شده بود که نقشم را بهتر ایفا کنم.
 
بازیگر نقش کیمیا بیان کرد: در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فاز سوم سریال کیمیا هستیم که من در این فاز به سن 47 سالگی رسیده ام.

وی با ابراز رضایت از همکاری با تیم سریال "کیمیا" عنوان کرد: کار با عوامل این فیلم بسیار لذت بخش و همه چیز به خوبی در حال سپری شدن است.
 
گفتنی است: داستان این سریال به کارگردانی "جواد افشار"درباره تاثیر تحولات جامعه بر روابط خانوادگی است که این بار پدر و دختری را مقابل هم قرار داده است؛ دختر "خانواده" که کیمیا نام دارد پرسشگر و معترض است و در مقابل او پدری قرار دارد که منضبط است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس