کد خبر 473511
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

با حضور مسئولان، پارکینگ بزرگ اربعین حسینی در شهرستان مهران کلنگ زنی شد.

 به گزارش مشرق، مراد ناصری فرماندار شهرستان مهران پیش از ظهر پنجشنبه در آیین کلنگ زنی پارکینگ بزرگ اربعین در این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین زیرساختهای شهرستان مهران در حال تکمیل شدن است.

وی عنوان کرد: مرز مهران به دلیل نزدیک بودن به عراق پذیرای بیش از ۷۰ درصد زائران اربعین است که این مهم نیازمند تکمیل و توجه به زیرساختهای شهرستان برای تسهیل در رفت و آمد است.

وی بیان کرد: سال گذشته در اربعین مشکلاتی در سطح شهرستان مهران وجود داشت که خوشبختانه در سال جاری این مشکلات در بخش آب، روشنایی، جاده، گیت های ورود و خروج و..حل شده است.

ناصری افزود: در حال حاضر نیز یک پارکینگ بزرگ با ۵۰ هکتارمساحت زمین و با ظرفیت ۲۵ هزار خودرو خودرو در شهرستان کلنگ زنی شده که بخش مهمی از مشکلات حوزه ترافیک شهرستان را در زمان اربعین حل می کند.

فرماندار مهران تصریح کرد: این پروژه در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد و بخش مهمی از مشکلات حوزه پارک ماشینها در شهرستان حل می شود.

روشنایی مسیر تردد زائران، سرویس های بهداشتی، دوبانده نمودن جاده مرز، پل دوم زائر و آبرسانی به پایانه مرزی مهران از جمله اقداماتی هست که در بحث زیرساختهای اربعین صورت گرفته است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس