نماینده تام الاختیار علی دایی خبر حضور این مربی در پرسپولیس را رد کرد و گفت که او از حامیان جدی برانکو است.

حضور دایی در پرسپولیس با این مدیران به شوخی شبیه استبه گزارش مشرق، بهمن دهقان درخصوص این خبر که دایی گزینه مدیران پرسپولیس برای جانشینی برانکو بوده گفت: گاهی اوقات رسانه‌ها اخباری منتشر می‌کنند که در همان نگاه اول به طنز شبیه است. خبر حضور علی دایی به جای برانکو هم از آن دست خبرهاست. وقتی علی دایی با صبای قم قرارداد دارد و تیمش در کوران بازی‌هاست و خودش هم از حامیان جدی برانکو بوده و هست انتشار اینگونه اخبار چه معنایی دارد؟

وی  ادامه داد: دایی از روزی که از پرسپولیس جدا شده هیچگاه موضعی جز حمایت نداشته تا جایی که حتی جانشین او (درخشان) در آن برهه هم لب به تحسین این رفتار وی گشود. خارج از این مباحث خود سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس از امضاء کنندگان و عوامل برکناری دایی در درفشی فر بود. از سال قبل تا حالا چه اتفاقی ممکن است رخ داده باشد که دایی آن رفتارهای زشت را فراموش کرده و در این شرایط که خودش تیم دارد بیاید و روی نیمکت سرخپوشان بنشیند؟ او در صبا آرامش کامل دارد و ابتدای فصل هم چون با مدیران صبا یا علی گفته بود با وجود اینکه باشگاه راه آهن را دوستان علی آقا خریده و به وی پیشنهاد سرمربیگری 5 ساله دادند ولی پاسخ رد داد. با این مدیران حضور دایی در پرسپولیس به شوخی شبیه است.

دهقان افزود: علی دایی همواره برای پرسپولیس و هوادارانش احترام قائل است اما انتشار چنین خبرهای کذبی در راستای کمک به پرسپولیس نیست و اهداف دیگری را دنبال می‌کند که سابقه قبلی هم دارد.

وی درپایان یادآور شد: چون این مسایل بارها تکرار شده ناچار به پیگیری و اقدام قانونی هستیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسین ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    خدا اون روزی را نیاره که دوباره علی دایی سرمربی پرسپولیس بشه، عشق است افشین قطبی و یحیی گل محمدی
  • مهرداد6 ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    عشق هست برانکو
  • فقط استقلال ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    عاشق اینم که این چرخه ادامه پیدا کنه تا سقوط تیم لنگ. ما استقلالیها از سرمربی شدن دایی حمایت میکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس