کد خبر 473240
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: شاید برخی قراردادها سریع امضا شود اما به تعهداتشان عمل نکنند.

به گزارش مشرق، حسین عبدی در نشست خبری در مورد اعلام اسم اسپانسر پرسپولیس گفت: قبل از هرچیز باید سو مدیریت دولت سعودی را به خاطر فاجعه انسانی و اسلامی که در منا رخ داده است از طرف باشگاه پرسپولیس و مردم ایران اعلام انزجار کنم. مسببان این اتفاق باید پیدا شوند و با آنها برخورد شود. ما هم در غم و اندوه مردم شریک هستم.

وی سپس ادامه داد: پروسه بزرگی را شروع کردیم که هنوز هم ادامه دارد و به نکات آخر رسیده است. ممکن است یک قرارداد سریع امضا شود اما به تعهداتش عمل نشود، نبستن این قرارداد بهتر است. من ساعت 9 شب به مالزی پرواز دارم و باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا بروم و با وجود اینکه کار در تهران زیاد دارم و باید به مسایل زندگی برسم ولی باید به مالزی بروم و روز شنبه با جو مناسب‌تری در خدمت دوستان باشیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته پیراهن باشگاه را رونمایی کردیم و با اتفاقاتی که در این یکی دو هفته رخ می‌دهد شرایط مناسب ‌تر می‌شود و امیدوارم که با کمک مردم پرسپولیس شرایط بهتری پیدا کند. همه مسایل تبلیغاتی در این قرارداد رعایت خواهد شد.

عبدی در مورد اینکه وضعیت اسپانسر 3090 به کجا رسید، گفت: خود اسپانسر قراداد 3090 را تمام شده می‌داند اما از سوی باشگاه اینگونه نیست و قرارداد آن را برای یک بازی انجام دادیم تا پولش را بگیریم.

وی در مورد اینکه کاشانی گفته همراه اول حامی مالی پرسپولیس شده گفت: نمی‌دانم کاشانی چه گفته است ولی به عنوان سخنگوی باشگاه کار سخت‌مان را ادامه می‌دهیم تا به یک چارچوب برسیم.

عبدی در مورد اینکه چرا قرارداد حامی مالی قبلی لغو شد گفت: برای منافع باشگاه قدم برمی داریم و هر اسپانسری باید موضوعش در هیات مدیره مطرح شود. دو هفته پیش بحث این اسپانسر مطرح شد و هر اسپانسری که می‌خواهد انتخاب شود باید در هیات مدیره مطرح شود.

وی در مورد اینکه شرکت مجید قرارداد 35 میلیارد تومانی با باشگاه بسته گفت: هر کسی که چه به من و سایر اعضای هیات مدیره و سایر ارکان باشگاه خودش را معرفی کند ما آن مسایل را به طاهری که مدیر اجرایی باشگاه است می‌دهیم و همان زمانی که او آمد این مسایل را مطرح کردیم دو جلسه صحبت کردیم و بعد آن دیگر من طرف حساب آنها نبودم. این مساله منتفی شده و دلیلش را نمی‌دانیم و خود طاهری این مساله را می‌داند.

عبدی در مورد اینکه شرکت مجید 2 میلیارد پول داده و بازهم 2 میلیارد دیگر از آنها خواسته شده گفت: هر فردی صحبت کند صحبتش محترم است اما بدون قرارداد هیچ مساله‌ای رسمی نیست. تصمیمات گام به گام برمی‌داریم و هر گام را سفت برمی‌داریم تا دچار مشکل نشویم .

سخنگوی باشگاه در مورد انتخاب مدیرعامل، گفت: در گذشته مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس عوض شدند و امیدوارم هرکسی انتخاب می‌شود با برنامه ریزی بلند مدت و حمایت هیات برنامه‌هایش را پیش ببرد. مدیرعامل با برنامه بلند مدت به نتیجه می‌رسد. ما به برنامه ریزی و شرح وظایف پایبند هستیم و به دنبال برنامه بلند مدت هستیم. هر مدیرعاملی که می‌اید باید برنامه‌هایش را بدهد و امیدوارم باشگاه‌ به جایگاه امنی برسد تا مدیرعامل کارش را با فراغ بال انجام بدهد.

عبدی در مورد اینکه دیدار عابدینی و هدایتی با طاهری تکذیب شد و بعد عکس این دیدار در اینستاگرام منتشر شده،  گفت: اگر تکذیب شده حتما تکذیب شده است و مسایل منتشر شده در اینستاگرام به پرسپولیس ربطی پیدا نمی‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس