جانشین‌ فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه جهان اسلام به دنبال یک واقعه هولناک غمگین و محزون است گفت: عدم بلوغ در یک نظام سیاسی کهنه و مندرس به نام آل‌سعود همانند یک سلاح کشتار جمعی امن‌‌ترین سرزمین خدا را به ناامن‌ترین سرزمین تبدیل کرد.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان و رونمایی از کتاب عکس شوق وصال که صبح امروز یکشنبه برگزار شد با اشاره به وقوع فاجعه منا اظهار داشت: جهان اسلام از یک واقعه هولناک، غمگین و محزون است و بی‌کفایتی، فقدان صلاحیت و سوءتدبیر و عدم بلوغ در یک نظام سیاسی کهنه و مندرس به نام آل‌سعود همانند یک سلاح کشتار جمعی عمل کرده و امن‌ترین سرزمین خدا را به ناامن‌ترین سرزمین عالم بدل کرد.

سردار سلامی ادامه داد: رژیمی که فاقد صلاحیت برای اداره امور خود است برای قتل‌عام یک ملت به نام یمن جنگ راه‌ می‌اندازد و مردم سوریه را آواره می‌کند، طبیعی است که دیگر توان اداره واقعه عظیم به نام حج را ندارد و این فاجعه عظیم اتفاق می‌افتد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمنانی روزی با ائتلاف می‌خواستند ما را به قبل از انقلاب برگردانند، امروز با سیاست‌های انقلاب اسلامی در سرزمین‌های دور مواجه‌اند.

درادامه سردار سلامی با بیان اینکه هر ملتی دارای عناصر هویت بخشی است تاکید کرد ما هویت خود را از شخصیت فکری امام دریافت کردیم و دفاع مقدس در شکل دهی اعتبار، منزلت و هویت ملت ما تاثیر جاودانه‌ای به جا گذاشته است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: اروپا بعد از جنگ جهانی دوم تابعیت سیاسی آمریکا را پذیرفت و اینکه امروز می‌بینیم برای عملیات در کویت سپاه هوابرد آمریکا از فرودگاه اشتوتگارد آلمان حرکت می‌کند، ناشی از ناتوانی اروپا بعد از جنگ جهانی دوم است.

وی افزود: تاثیرات دفاع مقدس فقط به آن 8 سال خلاصه نمی‌شود وباعث شده ملت ما از تهدید هیچ قدرتی در هیچ مقیاسی نترسد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس