کد خبر 473087
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که هیچ‌وقت در خصوص هم‌تیمی‌هایش صحبت نمی‌کند.

به گزارش مشرق، جری بنگتسون در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی مقابل حریف‌مان انجام دادیم. خوشحالم که اولین گلم را برای پرسپولیس به ثمر رساندم و مطمئنم روند گلزنی‌ام در پرسپولیس ادامه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: با بردی که مقابل تراکتورسازی کسب کردیم اعتمادبه‌نفس گرفتیم تا در ادامه مسابقات هم بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم. این را از صمیم قلب می‌گویم که در این برهه از زمان هیچ چیز مانند برد پرسپولیس من را خوشحال نکرد.

مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جو ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و کلاً جو ورزشگاه‌های فوتبال ایران هم خاطرنشان کرد: من از شعارهایی که هواداران می‌دهند چیزی متوجه نمی‌شوم، اما کلاً‌ بازی مقابل تعداد زیادی از تماشاگران را دوست دارم.

بنگتسون در واکنش به اینکه مهدی طارمی از اینکه او مقابل تراکتورسازی پنالتی زده ناراحت است و اینکه می‌گویند طارمی در زمین به او پاس نمی‌دهد، گفت: من به هیچ عنوان راجع به طارمی و دیگر هم‌ تیمی‌هایم صحبت نمی‌کنم و تمرکزم را روی کارم می‌گذارم. اگر در مورد خودم و عملکردم سؤال دارید پاسخ می‌دهم.

وی در مورد اینکه برانکو گفته از عملکردش در پرسپولیس رضایت دارد، عنوان کرد: خوشحالم از اینکه برانکو به عملکردم اطمینان دارد، من هم امیدوارم که بتوانم به بهترین نحو پاسخ اعتماد برانکو را بدهم و عملکرد خوبی داشته باشم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص حضور خانواده‌اش در تهران هم اظهار داشت: الان با کمک باشگاه پرسپولیس در خانه خودم مستقر هستم و با حضور خانواده‌ام در ایران روحیه بیشتری گرفتم. امیدوارم تمام این عوامل باعث شود تا بتوانم در دیدارهایی که برای پرسپولیس به میدان می‌روم، موفق شوم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس