کد خبر 472911
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲

تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای فاجعه دردناک برای حاجیان مسلمان ایرانی را به مسئولان ایران به ویژه امام سید علی خامنه ای تسلیت گفت.

 به گزارش مشرق،  تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پس از وقوع فاجعه دردناک برای حاجیان مسلمان ایرانی و غیر ایرانی، تجمع علمای مسلمان این مصیبت را به مسئولان ایران به ویژه امام سید علی خامنه ای و رئیس جمهور ایران و رئیس مجلس شورای اسلامی تسلیت می گوید.

این بیانیه تاکید کرد: فاجعه کشته شدن حاجیان مسلمان از کشورهای مختلف جهان به ویژه ایران قلب ما را اندوهگین ساخت. ما این درگذشتگان را شهید می دانیم و از خداوند متعال می خواهیم به مجروحان این حادثه شفای عاجل عنایت کند و هرچه زودتر سرنوشت مفقودان حادثه نیز روشن شود و امیدواریم که همه آنها زنده باشند.

بیانیه علمای لبنان افزود:‌ تجمع علمای مسلمان این مصیبت بزرگ را تسلیت می گوید و اعلام می کنیم ما در کنار ایران خواستار تحقیق شفاف و عادلانه با مشارت کشورهای مصیبت دیده هستیم تا مسئول واقعی این فاجعه شناسایی شود؛ چراکه این مساله دو فرض بیشتر ندارد که در این زمینه یا تقصیر و یا قصور صورت گرفته است و اگر مقصری در کار باشد باید محاکمه شود و اگر قصوری صورت گرفته عربستان باید از اداره امور حج کنار برود و مدیریت حج را به مؤسسه ای اسلامی واگذار کند و ما به حکمت امام خامنه ای در مدیریت این بحران و رسیدن به نتیجه مطلوب برای اسلام و مسلمانان ایمان داریم.

منبع: حوزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس