کد خبر 472616
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

مدیر بیمه های اشخاص بیمه ایران گفت: این شرکت غرامت فوت و هزینه های درمانی حادثه دیدگان حج امسال را جبران می کند.

به گزارش مشرق، بهروز ناظمی ضمن ابراز تاسف و همدردی با بازماندگان حوادث اخیر به خصوص فاجعه تلخ و ناگوار منا، درباره میزان مبالغ پرداختی به بازماندگان فوت شدگان و غرامت هزینه های پزشکی مصدومان، اظهارداشت: غرامت فوت جان باختگان درمجموع  55 میلیون تومان است که به محض تکمیل پرونده فوت شدگان در وجه بازماندگان پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: البته با توافقی که با مسوولان سازمان حج و زیارت به عمل آمده است قسمتی از این غرامت به منظور برگزاری مراسم تشییع،تدفین ویادبود از طریق سازمان حج و زیارت دراختیار بازماندگان قرار خواهد گرفت تا با مشکل روبه رو نشوند.

مدیر بیمه های اشخاص بیمه ایران درخصوص میزان پرداخت  غرامت درمانی حادثه دیدگان نیز تصریح کرد: طبق توافق هزینه های درمانی تا سقف 15 میلیون تومان از طریق این مجموعه قابل پرداخت است و این مهم اجرایی شده است.

ناظمی درپاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه آیا غرامت انتقال اجساد به کشور نیز تحت پوشش خدمات بیمه ای بیمه ایران است نیز گفت: غرامت انتقال اجساد نیز برعهده بیمه ایران است و هزینه ای متوجه خانواده های داغدار نخواهد بود و ما آن را دراختیارذینفعان قرار خواهیم داد.

متاسفانه در حوادث سریالی حج سال جاری بیش از 140 نفر از زائران ایرانی تا به امروز(شنبه) جان خود را از دست داده  و بیش از 125 نفر نیزبراثر این حوادث دچارمصدومیت شده اند.

کارشناسان بیمه ایران درمکه درحال پی گیری تازه ترین وضعیت جان باختگان و مصدومان هستند. همچنین تشکیل کمیته های تخصصی به منظور رسیدگی به پرونده جان باختگان این حادثه دردستور کار کارکنان این مجموعه  درسراسر کشور قرارگرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    اگر عربستان دیه بیشتری بدهد به خانواده ها پرداخت می کنید ؟
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    مگه نبايد ديه کامل بدهند؟ در ماه حرام ديه کامل بيش از 200 ميليون تومان مي شود
  • ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    ارزش جان یک زایر 55میلیونه؟! پس وقتی حق بیمه محاسبه میکنید جوری دیگه هست ؟
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    ارزش جان یک زایر 55میلیونه؟! پس وقتی حق بیمه محاسبه میکنید جوری دیگه هست ؟
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    ارزش جان یک زایر 55میلیونه؟! پس وقتی حق بیمه محاسبه میکنید جوری دیگه هست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس