نویسنده کتاب «نورالدین، پسر ایران» گفت: تلخ و شیرین های جنگ را نوشتم و نزد امام خمینی(ره) بردم و به فرموده ایشان با خواندن آن بعضی از شب‌ها گریه ‌کردند و گاهی به این خاطرات می‌خندیدند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، "نورالدین عافی" نویسنده کتاب نورالدین پسر ایران در حاشیه حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: گرچه به آرزوی نهایی‌ام که شهادت در راه خدا و آزادی کشورم از دامان شیاطین بود نرسیدم اما کسب افتخار جاندادگی برای دین و برآوردن حاجات زندگی‌ام را مدیون توجه کریمه اهل بیت(ع) به خود می‌دانم.

وی افزود: به راستی در کجای عالم، آرامگاه زنی اینچنین غرور شاهان را در هم می‌شکند و کرامت کدام بانو این چنین مردان تاریخ را به کرنش وا می‌دارد.

‌‌خاطرات کتاب «نورالدین پسر ایران» باعث خنده و گریه حضرت امام(ره) شد‌

جانباز 70 درصد تبریزی گفت: در کتاب «نورالدین پسر ایران» جان دادگی‌های عاشقان ولایت در میدان نبرد علیه ستمگران و تلخ و شیرینی‌های آن دوران را بیان می‌کند.

وی در مورد انگیزه خود از نوشتن این کتاب می‌گوید: «حدود 80 ماه در جبهه بودم و هروقت کسی از دوستانم شهید می‌شد من به حال او غبطه می‌خوردم و چنان گریه می‌کردم که همرزمانم همه متوجه می‌شدند و هر زمان به عملیاتی عازم می‌شدیم من به امید شهادت می‌رفتم اما هیچگاه این افتخار نصیبم نشد اگرچه چندین بار زخمی شده‌ام اما احساس می‌کردم نتوانستم آن طور که باید دین خودم را نسبت به امام ومردم کشورم ادا کنم».

نویسنده کتاب نورالدین پسر ایران اظهار داشت: جنگ که تمام شد به پیشنهاد یکی از دوستانم خاطرات خود و جانبازانی که در آن دوره از خودگذشتگی می‌کردند را جمع‌آوری و تلخ و شیرینی‌های آن دوره را نوشتم و آن را نزد امام خمینی(ره) بردم تا آن را مطالعه کنند، امام (ره) بارها این خاطرات را خواندند و به فرموده خودشان بعضی شب‌ها گریه می‌کردند و گاهی به این خاطرات می‌خندیدند و نام کتاب را "نورالدین پسر ایران" گذاشتند که تاکنون 70 بار تجدید چاپ شده و هر کس که آن را خوانده ابراز رضایت کرده است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس