عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه شبکه های معاند از هر فردی که از نظام جدا شود، حمایت می کنند گفت: ادعای برخی رسانه های ضد انقلاب مبنی بر برخورد سیاسی دستگاه قضایی با پرونده مهدی هاشمی تهمت بزرگی است.

به گزارش مشرق، سید مرتضی حسینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد فضا سازی شبکه های معاند در حمایت از مهدی هاشمی اظهار کرد: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون هر گاه فردی از انقلاب اسلامی، رهبری و نظام فاصله پیدا کرد جریانهای ضد انقلاب و دیگر اندیشان از آن جریان حمایت کردند ولو اینکه آن فرد یک مفسد سیاسی واقتصادی باشد.

وی افزود: خاندان هاشمی تا زمانیکه با انقلاب اسلامی همراه بودند و انحراف اقتصادی در آنها وجود نداشت شبکه های معاند علیه آنها فعالیت می کردند که در این زمینه می توان به اخبار گذشته این شبکه ها در مورد آیت الله هاشمی رفسنجانی استناد کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هم اکنون شبکه های معاند به این نتیجه رسیده اند که خانواده هاشمی در حال جدایی و انتقاد از نظام هستند بنابراین شبکه ها برای تقویت جریان ایجاد شده به حمایت از مهدی هاشمی پرداخته و سعی دارند که پرونده اقتصادی وی را سیاسی جلوه دهند.

حسینی تاکید کرد: رسانه های معاند ادعا کرده اند که با مهدی هاشمی برخورد سیاسی شده است که این امر محالی است که با یک مجرم اقتصادی در دستگاه قضایی برخورد سیاسی شود ضمن اینکه در مورد پرونده مهدی هاشمی اسناد به اندازه کافی وجود دارد و ابراز چنین ادعایی در مورد قوه قضائیه تهمت بزرگی است.

وی با بیان اینکه شبکه های معاند با سوء استفاده از پرونده های قضایی اهداف سیاسی خود را دنبال می کنند خاطر نشان کرد: مردم باید هوشیار باشند که نظام با کسی رو در بایستی ندارد و این مهمترین دلیل پاکی این نظام است که با هر مفسدی که در حوزه های مختلف برای ایجاد اختلال در کشور تلاش کند در هر سمتی که باشد برخورد جدی می کند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس