کد خبر 472416
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: اگر سکوت کردم دلیلش این نیست که برای جوسازی‌ها جواب ندارم به خاطر منافع باشگاه حرفی نمی‌زنم.

به گزارش مشرق، سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در واکنش به شکست یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس و اتفاقاتی که در حاشیه این بازی رخ داد، گفت:  به خاطر منافع باشگاه تراکتورسازی سکوت می‌کنم. اگر کاسه صبرم لبریز شود مسائلی را بیان می‌کنم که به ضرر بسیاری از افرادی است که می‌خواهند خودشان را پشت این جوسازی‌ها علیه تیم قایم کنند.

وی افزود: در مورد برخی اتفاقات و مشکلاتی که وجود دارد مسائلی می‌دانم که اگر بگویم خیلی از مباحث رو می‌شود اما این موضوعات عواقب سختی دارد و شاید تیم را هم با مشکل روبرو کند. نمی‌دانم آیا تکلیف دارم این مسائل را مطرح کنم یا نه. آدمی نیستم که به خاطر خودم همه چیز را نابود کنم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد جوسازی‌هایی که علیه او انجام شده، خاطرنشان کرد: برای بسیاری از این مسائل که علیه من بیان می‌شود پاسخ دارم اما شرایط تیم برایم مهم است به همین خاطر سکوت می‌کنم. وضعیت پشتیبانی تراکتورسازی از هیچ تیمی بدتر نیست. از مردم و هواداران غیور تراکتورسازی خواهش می‌کنم تحت تاثیر برخی جو سازی‌های قرار نگیرند. آبرویمان را وسط گذاشتیم تا تراکتورسازی وضعیت خوبی پیدا کند. کارهایی که برای تراکتورسازی کردیم را به جرات می‌گویم در این مدت هیچکسی انجام نداده است. اگر قرار است مردم را مقابل ما قرار دهند رویه‌ام را عوض می‌کنم و به ناچار برخی مسائل را بیان می‌کنم

وی تأکید کرد: خواهش می‌کنم مردم تحت تاثیر این جریانات قرار نگیرند. سکوت ما به خاطر به حاشیه نرفتن تیم است اگر این سکوت بشکند خیلی‌ها متضرر می‌شوند. برای خدمت‌گذاری به تراکتورسازی آمدم و هیچ ادعایی نداریم. فقط افرادی که دست ناپاکشان از تراکتورسازی کوتاه شده این مشکلات را به وجود نمی‌آورند بلکه برخی دیگر هم برای تیم مشکل‌ساز می‌شوند. حرف‌های زیادی دارم خیلی‌ها ناخواسته در سیکل مافیا قرار گرفتند. این افراد ناخواسته در این جریان قرار گرفتند. مافیا شاخ و دم ندارد. خراب کردن تراکتورسازی منفعتی برای کشور ندارد. حداقل کاری که کردم این بوده که دستان ناپاک را از تیم قطع کردم. دامنه این کار وسیع شده و مشکلات ما را دو برابر کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    خوب داداش اگر چیزی هست بگو ، از چی میترسی ؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس