کد خبر 472283
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰

مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران گفت: صداو سیما در جریان انتقال نفت به اراک حامی این تیم بوده و اکنون نباید یار اخراجی لقب بگیرد.

به گزارش مشرق، ناصرفریاد شیران مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران در خصوص گلایه مدیران باشگاه نفت از مسئولان صداو سیما اظهارکرد: صحبت‌هایی که مدیران باشگاه نفت علیه صداو سیمای جمهوری اسلامی مطرح می‌کنند درست نیست و برنامه‌های ورزشی تلویزیون و رسانه‌ها برنامه‌های خوبی برای تیم نفت تدارک دیدند و در بحث انتقال این تیم با حمایت از این باشگاه و ارتباط با من مانع هبه‌شدن نفت به استان مرکزی شدند.

وی افزود: استفاده از نام خانواده شهید زیر سوال بردن سازمان صدا و سیما و تهدید وزیر نفت برای گرفتن پول و تعطیل کردن تمرینات خارج از اصول حرفه‌ای و معرفت و مردانگی است.

وی ادامه داد: ‌صداوسیما برای نفت زحمت کشیده است من دست تمام کسانی که برای ماندن نفت در تهران زحمت کشیده‌اند می‌بوسم و بابت فرافکنی برخی از مسئولان باشگاه نفت و مطرح شدن صداو سیما به عنوان یاراخراجی نفت شرمنده‌ هستم. به طور حتم اگر دوستان ما در صدا و سیما نبودند اکنون نفت تهرانی وجود نداشت که دوستان در آن مدیریت کنند. توصیه می‌کنم در حال حاضر با حمایت از کادر فنی و بازیکنان تیم نفت را در مسیر موفقیت قرار دهند.

مطمئن باشید نفت به روز‌های اوج برمی‌گردد.

فریاد شیران گفت: در جدیدترین اقدام تاریخچه باشگاه نفت را از سایت باشگاه برداشته‌اند این حرکت مسخره و خارج از اخلاق پهلوانی مورد ادعای آقایان است. پاک کردن تاریخچه باشگاه و محمد علی‌پور که از سال 1382 تا کنون مدیریت پشت پرده کل باشگاه قرارداد بستن با بازیکنان و کادر فنی را به عهده داشته دور از جوانمردی است.

آقایانی که تا روز گذشته دنبال هبه‌کردن نفت بودید نمی‌توانید نام من و علی‌پور را که برای این تیم زحمت کشیده‌ایم کنار بگذارید.

درود می‌فرستم بر تمام کسانی که برای نفت تلاش کرده‌اند به خصوص علی‌پور، نعمت‌اللهی، علی‌نژاد، ایرانیان، زارعی، این افراد با وجود این که در حال حاضر داخل باشگاه نیستند اما تعصب بیشتری نسبت به برخی مدیران کنونی نفت دادند.

مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران بیان کرد: از سفره‌ای که من و علی‌پور گشودیم می‌خورند و ما بیرون گود نشسته و خیلی خوشحال تماشا می‌کنیم.

خط قرمز کشیدن روی اشخاص و تاریخچه باشگاه تنها از دست این افراد برمی‌آید.

برای آن پیشکسوت هم که اطلاعات اشتباه به سایت باشگاه می‌دهد متاسفم.

فریاد شیران در خصوص شکست نفت تهران مقابل استقلال تهران اظهار کرد: در نیمه اول این دیدار 2 تیم فوتبالی با احتیاط انجام دادند بیشتر زمان بازی در نیمه اول دریک سوم میانی زمین انجام شد تا دقیقه 52 دروازه‌بان‌ بی‌کارترین بازیکنان 2تیم بودند.

به نوعی می‌توان گفت تا این دقیقه استقلال و نفت ازهم می‌ترسیدند استقلال با توجه به شکست‌های متوالی مقابل نفت در چند سال اخیر تا حدودی احتیاط بیشتری داشت.

وی ادامه داد: البته نفت بازیکنان خوبی جذب کرده اما برای هماهنگی نیاز به زمان دارد همان طور که دیدید آلویزنانگ بعد از چند هفته در این دیدار خودی نشان داد در نیمه دوم با بیرون آمدن 2 تیم از لاک دفاعی شاهد فوتبال زیبایی بودیم.

گل زیبای میلاد فخرالدینی و پنالتی مشکوک استقلال اختلاف را در ابتدای نیمه دوم به 2 گل رساندند اما در ادامه نفت حاکم مطلق توپ و میدان گردید و بازی متفکرانه و ترکیبی این تیم با میدان‌داری پیام صادقیان استقلال را به عقب کشید.

ضربات ایستگاهی و حملات پرداخته نفت خطرات زیادی را روی دروازه آبی‌پوشان ایجاد کرد.

به طور کل می‌توان گفت: استقلال با درخشش مهدی رحمتی دراین بازی خوش‌شانس بود و نفت بدشانس چراکه شاگردان علیرضا منصوریان با ارائه نمایشی خوب تیم بزرگ استقلال را در مقابل هوادارانش تحت فشار قرار داد و اگر از فرصت‌های خود بهتر استفاده می‌کرد نفتی‌ها با پیروزی از زمین خارج می‌شدند.

فریاد‌شیران درباره تأثیر غیبت بیرانوند و عزتی در ترکیب نفتی‌ها اظهار کرد: به خاطر این که از داخل تیم خبر ندارم نمی‌دانم چرا عزتی در این دیدار به میدان نرفت.

شاید مصدومیت یا تدابیر تاکتیکی سرمربی نفت دلیل غیبت کاپیتان تیم در این بازی باشد.

اما بیرون ماندن بیرانوند از ترکیب تیم و نشستن وی روی نیمکت با توجه به اخلاق خوب وی سؤال‌برانگیز است. دروازه‌بان نفت خودش باید پاسخگوی این مسأله باشد. ضمن اینکه وحید شیخ ویسی روی گل‌های خورده نفت بی‌تقصیر بود.

وی درباره تأثیر مصدومیت ایمان مبعلی در تیم نفت گفت: مبعلی از لحاظ فنی و اخلاقی جزء بهترین هافبک‌های ایران است.

یادم می‌آید زمانی این بازیکن با دیوید‌بکهام مقایسه می‌شد.

انتخاب‌های اشتباه و مظلوم بودن مبعلی و حضور هافبک‌های ممتاز در تیم ملی سبب شد وی آن طوری که لایقش بود نتواند در تیم ملی درخشش داشته باشد. متأسفانه نبود این بازیکن خلاق به ترکیب نفت ضرر زیادی زده است. ترکیب طراحی‌های مبعلی و قدرت دوندگی و جسارت صادقیان می‌تواند نفت را به تیمی غیرقابل مهار تبدیل کند.

اما مصدومیت مبعلی تاکنون چنین اجازه‌ای را از نفت گرفته است.

مربی سابق تیم فوتبال نفت بیان کرد: با دیدن نیمه دوم دیدار استقلال و نفت به بازگشت شاگردان منصوریان به روز‌های اوج امیدوار شدم و به درخشش نفتی‌ها در ادامه لیگ خوشبینم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کاظم ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    خوابانده شدن جرثقیل در روز 11 سپتامبر و مسدود کردن خیابانها در مسیر عبوری همه ساله حجاج از پیش طراحی شده بوده واز خوش خدمتی سعودیها به صهیونیستها برای از بین بردن معتقدان به اسلام صورت گرفته.بعدها تاریخ خواهد نوشت.
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    احسنت به شجاع مرد فوتبال فریادشیران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس