کد خبر 471687
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷

برنامه «مثبت 17» به مناسبت عید سعید قربان ویژه برنامه‌ای تدارک دیده است که در آن از شهیدی که زنده شده است دعوت کرده است تا مقابل دوربین حاضر شود.

به گزارش مشرق، برنامه «مثبت 17» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی که هر روز ساعت 17 از شبکه یک سیما پخش می شود، امشب به خاطر عید سعید قربان ساعت 23 به طور زنده به روی آنتن می رود و با حضور مهمانان مختلف عید سعید قربان را جشن می گیرد.

سردار قدرتعلی حشمتیان فرمانده جنگ در هشت سال دفاع مقدس نیز یکی از مهمانان امشب برنامه «مثبت 17» است. او در سال های جنگ به شدت مجروح و حتی 6 ساعت هم در سردخانه نگهداری شد اما به قدرت و عنایت پروردگار زندگی دوباره گرفت و جالب است که پس از این اتفاق، گروه خونی وی عوض شد. این فرمانده نیروی زمینی، امشب (چهارشنبه - اول مهر) با حضور در برنامه درباره رشادت‌های آن سال‌ها و به ویژه سرگذشت عجیب خود ناگفته هایی را به زبان می‌آورد.

همچنین ماسایا یاماگوچی - ایران شناس ژاپنی - که به لهجه‌های مختلف ایرانی از جمله آذری، کردی، گیلکی و ... مسلط است یکی دیگر از مهمانان «مثبت 17» است با حضور در برنامه از علاقه خود به ایران و دلایل زندگی در کشور ما صحبت خواهد کرد.

یوسف قادریان و علیرضا کریمی - دو قهرمان و برنده مدال طلا در دو رشته کشتی فرنگی و آزاد - هم از دیگر مهمانان برنامه «مثبت 17» هستند.

همچنین این برنامه در بخشی دیگر میزبان امیر تاجیک - خواننده پاپ کشورمان - خواهد بود.

برنامه تلویزیونی «مثبت 17» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سهیل سلیمانی و با اجرای نجمه جودکی طی چند روز آینده پخش نخواهد شد و از سه شنبه 7 مهر ماه، مجددا پخش خود را از سر خواهد گرفت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس