کد خبر 471651
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، گفت: تمام واحدهای مسکن مهر کشور تا پایان سال 95 به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش مشرق، احمد اصغری‌مهرآبادی بعدازظهر امروز در حاشیه افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکن مهر گیلان در این شهرستان به خبرنگاران اظهار کرد: حوزه مسکن مهر یکی از تعهدات جدی دولت است.

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات بانکی مسکن مهر از 50 هزار میلیارد تومان به 55 هزار و 500 میلیارد تومان افزایش یافته است، افزود: با اختصاص این رقم مشکلات حوزه مسکن تا حدود زیادی برطرف می‌شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، با اشاره به اینکه دو مصوبه از شورای عالی مسکن برای تسریع و تسهیل در تحویل مسکن مهر در کشور اخذ شده است، تصریح کرد: با حمایت دولت تدبیر و امید و همکاری دستگاه‌های مربوطه تا پایان سال 95 تمام پروژه‌های مسکن مهر تحویل متقاضیان می‌شود.

وی گیلان را دارای 75 هزار واحد مسکن مهر عنوان کرد و یادآور شد: تا پایان امسال 10 هزار واحد و تا پایان سال 95 تعداد 10 هزار واحد دیگر مسکن مهر در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

اصغری‌مهرآبادی گفت: در دولت تدبیر و امید از مجموع 2 میلیون و 300 هزار واحد که سهم مسکن مهر بود بیش از یک‌میلیون و 820 هزار واحد را به اتمام رساندیم.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح 35 درصد مجموع مسکن مهر، 45 درصد فروش اقساطی، 52 درصد اسناد اعیانی و 75 درصد وصولی اقساط از آمار دولت تدبیر و امید در حوزه مسکن مهر بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در ماه 280 میلیارد تومان از محل وصول اقساط مسکن مهر دریافتی داریم، متذکر شد: تا پایان شهریور 95 بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان از این محل اخذ می‌شود که تمام مسکن مهر کشور را پوشش می‌دهد.

وی در پایان از افتتاح 400 هزار واحد مسکن مهر کشور تا پایان سال جاری خبر داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس