کد خبر 471524
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که غیبت سرمربی این تیم در تمرین روز گذشته آبی‌پوشان ارتباطی به مسائل مالی نداشته است.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در حاشیه حضورش در جشن تولد علی پروین در خصوص آخرین وضعیت استقلال اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت استقلال بسیار بسیار خوب است. تیم تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته و برد مقابل نفت هم روحیه مضاعفی به بازیکنان داده است. امیدوارم استقلال روز جمعه بتواند راه‌آهن را شکست دهد.

افشارزاده در واکنش به طرح این موضوع که حکمی به او ابلاغ شده که به موجب آن از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار و به عنوان سرپرست کارش را در این باشگاه ادامه خواهد داد، عنوان کرد: حکمی در کار نیست. همان زمان که به عنوان مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش انتخاب شدم گفتم که از این پس کارم را به عنوان سرپرست در باشگاه استقلال دنبال می‌کنم، نه مدیرعامل.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: مسلماً هیچ تغییری در چارت مدیریت باشگاه استقلال نیست و ما کارمان را مانند گذشته انجام می‌دهیم.

وی درباره غیبت روز گذشته پرویز مظلومی در تمرین استقلال و اینکه آیا این مسئله به خاطر اعتراض به مشکلات مالی بوده است، گفت: غیبت مظلومی ربطی به پول نداشته است. قطعاً او مشکلی داشته که به تمرین نیامده است. مظلومی کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد، ضمن اینکه خوشبختانه مشکلات مالی ما هم حل شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس