حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی گفت: همه باید بدانند برجام چه تصویب بشود چه تصویب نشود شعار مرگ بر آمریکا هیچ گاه از بین نخواهد رفت زیرا که آمریکا دشمن اسلام، مسلمانان و دشمن انسانیت است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی صبح امروز در مراسم  تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: این شهدا پیام هایی را برای دنیا و داخل کشور دارند و فهرست این پیام برای این جمعیت این است که ما هستیم و راه شهدا را ادامه می دهیم.

وی ادامه داد: شهدا از جانشان گذشتند تا نظام الهی و خدایی انقلاب اسلامی شکل بگیرد و جان خود را در بهار جوانی فدای انقلاب کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی تصریح کرد: این اجتماع این پیام را دارد که ما یادگار این شهدا را که همان انقلاب اسلامی است تا آخرین قطره خون خود حفظ خواهیم کرد.

وی گفت: پیام دوم شهدا که توسط این اجتماع بیان می شود این است که ای شهیدان شما با دلی پر بغض و کینه از آمریکا به دیدار خداوند رفتید، امروز کسانی می خواهند این نفرت از آمریکا را در جامعه بزک کنند، اینها بدانند که اصل استکبار ستیزی اصل قرآنی است و این اصل همیشه پابرجا خواهد ماند.

امام جمعه موقت تهران درباره برجام تصریح کرد: همه باید بدانند برجام چه تصویب بشود چه تصویب نشود شعار مرگ بر آمریکا هیچ گاه از بین نخواهد رفت زیرا که آمریکا دشمن اسلام،  مسلمانان و دشمن انسانیت است.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی اضافه کرد:  همه شهدا در وصیت نامه‌شان به این موضوع اشاره کردند که ما هیچ گاه امام را تنها نمی گذاریم، ما هم همراه با خون شهدا آمده ایم تا در اینجا بگوییم تا آخرین قطره خون و نفسمان در راه ولایت خواهیم بود، مسلم ابن عقیل تا آخرین قطره خون خود ایستاد تا عزیز فاطمه به کربلا نیاید.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس