کد خبر 471117
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد: اولیت اصلی این شورا در دوره جدید نیز بحث شبکه ملی اطلاعات خواهد بود.

به گزارش مشرق، ابوالحسن فیروزآبادی عصر امروز در حاشیه مراسم معارفه خود به چند سوال خبرنگاران به صورت کوتاه پاسخ داده و پاسخ گویی به کامل به سوالات و تشریح برنامه‌های خود را به نمایشگاه تلکام موکول کرد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود تاکنون 25 طرح در شورای عالی فضای مجازی منتظر تشکیل جلسات باقی مانده اظهار کرد: هنوز طرح‌ها را بررسی نکرده‌ایم و احتمالا باید برخی از آن‌ها تکمیل شود چرا که گفته می‌شود بعضی از آن‌ها ناقص است اما هنوز به شخصه این طرح‌ها را بررسی نکرده‌ام و ممکن است پس از بررسی مشخص شود که این طرح‌ها کامل هستند.

فیروزآبادی در پاسخ به سوالی که در خصوص فعالیت او در اپراتور سوم ارتباطی یعنی رایتل مطرح شده بود نیز خاطرنشان کرد: هیچ گاه در رایتل حضور نداشته و عضو هیات مدیره نبوده‌ام و آن‌چه پیش از این در برخی رسانه‌ها عنوان شد برگرفته از یک تشابه اسمی بوده است. البته من در دوره‌ای عضو هیات مدیره شستا بوده‌ام اما در هیات مدیره رایتل هیچ وقت حضور نداشته‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا معاونان او در مرکز ملی فضای مجازی نیز تغییر خواهند کرد گفت: فعلا فضای مجازی اولویت کاری من است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس