یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: یکی از حقوقی که باید رعایت کنیم حق ولایت است که بر گردن ما بوده و نباید در آن کوتاهی کنیم.

 به گزارش مشرق، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی در دیدار جمعی از رؤسای کلانتری‌های کشور که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: یکی از حقوقی که باید رعایت کنیم حق ولایت است که بر گردن ما بوده و نباید در آن کوتاهی کنیم.

وی ادامه داد: امروز افتخار می‌کنیم که ما در سایه ولایت حضرت بقیه الله هستیم و در این دوره از زمان زندگی می‌کنیم. زمانی که بسیاری آرزو داشتند در این دوره زندگی کنند.

استاد برجسته حوزه با بیان اینکه خداوند قرآن کریم را بیهوده برای ما نفرستاده، ابراز کرد: قرآن کریم فقط برای خواندن نیست و باید به دستورات‌ آن عمل کنیم و متأسفانه در زندگی امروزی بسیاری از این امر مهم فاصله گرفته‌ایم.

وی بیان داشت: بهتر است همواره به یاد خدا باشیم تا در روز قیامت جزو افرادی باشیم که با دیدن کار خوب خود لذت ببریم و از کار بد به دور باشیم.

آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: انسان در روز قیامت با دیدن کار بد خود می‌گوید‌ ای کاش بین کار بد من و روز قیامت فاصله بود در حالی که دیگر زمان از دست رفته و کاری نمی‌توان انجام داد.

آگاه کردن ما از روز قیامت نشان از محبت خداوند است

وی افزود: خداوند ما را از روز قیامت آگاه می‌کند و به این وسیله ما را می‌ترساند این نشانه محبت پروردگار است که به ما می‌گوید قرار است چه سئوالاتی از انسان در روز قیامت پرسیده شود.

وی عنوان کرد: باید در زندگی و برنامه کاری مراقب کار‌هایمان باشیم تا مردم آزار و اذیت نشوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس