کد خبر 470735
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

رامید جوان، امین حیایی و امیر مهدی ژوله در لحظات پایانی مهلت رای دادن مردم در سامانه‌ی 780 حضور پیدا کردند.

به گزارش مشرق، این سه نفر برای پرهیز از هرگونه شائبه‌ی تقلب در این سامانه حضور پیدا کردند تا از آخرین مراحل رای دهی مردم فیلمبرداری کنند.

این فیلم قرار است در زمان اعلام نتایج آرای گروه این دو کمدین از برنامه‌ی خندوانه پخش شود.

از پایان رقابت حیایی و  ژوله فیلمبرداری شد + عکس

رقابت امین حیایی و امیر مهدی ژوله رقابت شانه‌به شانه‌ای بود. این دو هنرمند که در مرحله‌ی اول مسابقات بالاترین ارا را به دست آورده بودند، در مرحله‌ی دوم با هم هم گروه شدند. هر دو اجرای خوبی داشتند و رای بالایی هم به دست آوردند.

در مدت زمان 72 ساعته‌ای که برای رای دادن به کمدین‌ها اختصاص یافته، بارها این دو هنرمند یکدیگر را جا گذاشتند. در لحظات پایانی رای دادن به این دو کمدین(ساعت 24) امیر مهدی ژوله از امین حیایی پیش افتاد.


منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    اصلاحات و طرفداران به ظاهر عقل کل، گند زدند به این برنامه مردمی......... اصولا گند زدن کار این گروه هست............................
  • عبدالله حقدوست ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    متاسفانه باز مردم را بر کاري ترغيب و تشويق کرديم، بدون اينکه قبلا زمينه فکري و فرهنگي آن را فراهم کرده باشيم. و چه آشوب بازاري شد اين چندروز . . . !!! آيا واقعا در اين دنيا که هيچ حرکت و کار و نفسي، بي‌‌حساب و کتاب نيست، رأي دادن‌‌هاي کيلويي و بر اساس حب و بغضهاي کذائي، و بازي با آبروي ديگران، بي حساب و کتاب خواهد بود؟!!! هرگز. خود من بخاطر اجراي خوب هر دوي اين بزرگواران، واقعا نتوانستم تصميم بگيرم که به کدوم رأي بدم و رأي ندادم. چون گرچه اين رأيها در نظر خيلي از ما، بدون هيچ هزينه‌‌‌اي و با فشردن چند دکمه موبايل و زدن چند شماره براي ثبت رأي اتفاق مي‌‌افتد، اما واقعيت امر اين است که اين رأيها اگر بدون در نظر گرفتن هدف و شرط رأي باشد و در يک امر فرهنگي که سنگ بنا و پايه و شرط آن؛ صرفا و صرفا اجراي استندآپ کمدي دو کمدين است، اگر امور ديگري همچون سياست و عقده‌‌ها و حتي تيپ ظاهري افراد را دخالت داديم، علاوه بر اينکه اين رأي در اين دنيا بي ارزش خواهد بود، قطعا در آخرت که به فرموده قرآن کريم، حتي از حرکت حدقه چشم و نيز پوست بدن بازخواست مي‌‌شود، نيز بايد پاسخگوي اين رأي ناحق باشيم. و اميرالمؤمنين(ع) چه زيبا فرمود: که قاضي و داور بر چهار قسم است، که سه قسم آنها در جهنم هستند و فقط يک قسم آنها بهشتي هستند. که واقعا آن يک قسم چقدر اندکند. عزيزان؛ در طول زندگي؛ مواظب حرکت نوک انگشتانمان باشيم که چه بسا با نوک انگشتانمان، کتاب آخرت خود را ورق مي‌‌زنيم!!!
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    حق حیایی ضایع شد
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    من مراقب نوک انگشتم نبودم بهت منفی دادم ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس