کد خبر 470293
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

آقای خاص در اظهارنظری جدید در مورد آرسنال، با همتای فرانسوی خود در این تیم یک جنگ روانی جدید به راه انداخت.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو اعتراف کرد که دوست دارد تمام بازیکنان آزاد آرسنال را بخرد. سرمربی پرتغالی چلسی که تیمش در ابتدای هفته جاری در هفته ششم لیگ برتر انگلیس موفق شد آرسنال را در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد، به شیوه‌ای کنایه‌‌آمیز، توپچی‌ها را تیمی دارای پتانسیل کافی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دانست و بار دیگر به این تیم به خاطر 11 سال انتظارش برای قهرمانی در لیگ برتر طعنه زد.

آقای خاص که در 15 رویارویی‌اش با آرسن ونگر به جز جام خیریه امسال هرگر تن به شکست نداده است، اظهار داشت: من فکر می‌کنم آرسنال تیمی با پتانسیل قهرمانی دارد و هر فصل من چنین حسی نسبت به این تیم دارم. اینکه چرا آنها قهرمان نیستند را نمی‌دانم اما این حسی است که من دارم. من تمام بازیکنان را دوست دارم.

مورینیو در پاسخ به این سؤال که اگر سرمربی آرسنال بود برای این تیم چه کاری انجام می‌داد، عنوان کرد: الان که نیستم. من سرمربی آرسنال نیستم. فقط به شما می‌گویم که تمام بازیکنان را دوست دارم. به شما می‌گویم که هر یک از بازیکنان آرسنال که آزاد باشد و این تیم هم او را نخواهد، من حاضرم او را جذب کنم. من تمام بازیکنان آرسنال را دوست دارم.

در جریان دربی اخیر لندن، دیه‌گو کاستا، مهاجم اسپانیایی چلسی با متشنج کردن جو بازی به خاطر ضربه‌ای که به صورت کاسیلنی، مدافع فرانسوی آرسنال زد و پس از آن درگیری‌اش با گابریل پائولیستا که منجر به اخراج بازیکن برزیلی میهمان شد، از سوی بسیار از رسانه‌ها مورد انتقاد واقع شد و بسیاری او را شایسته محرومیتی بیش از یک جلسه دانسته‌اند. با این حال مورینیو تأکید کرد که جنجالی که بازیکن پیشین اتلتیکومادرید به راه انداخت را دوست داشته است، اگرچه در باشگاه چلسی روی کاستا لقب «نترس دیوانه» گذاشته‌اند.

آقای خاص گفت: بازی برابر کاستا کار سختی است. بازی برابر وین رونی هم کار سختی است، همینطور برابر کریستین بنتکه (مهاجم لیورپول). لوئیز سوارز هم کسی است که بازی کردن برابر او سخت است. مقابل گونسالو ایگواین هم کار راحتی ندارید. در واقع بازی برابر تمام بازیکنانی که جنگنده‌اند سخت است اما این به خاطر آن است که برای این افراد، فوتبال، فوتبال است و کلی شور و هیجان در اطراف آن. آنها می‌خواهند که خودشان این شور و هیجان را به وجود آورند.

مورینیو تأکید کرد: حریفان باید از نظر احساسی خودشان را کنترل کنند چون بازی برابر یک بازیکن هجومی که جنگنده هم است و برای تصاحب تمام توپ‌ها می‌جنگد و از قدرت جسمانی‌اش استفاده می‌کند، کار سختی است. من شاهد بازگشت برخی فاکتورها به تیمم بوده‌ام. برخی قابلیت‌ها دوباره به تیم ما بازگشته اما به همین شیوه باید گفت که دو باخت یک تیم را از پای درنمی‌آورد. البته دو برد هم یک تیم را به اوج نمی‌رساند. بگذارید بازی به بازی پیش برویم و چهارشنبه هم نتیجه بگیریم.

چلسی چهارشنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران در جام اتحادیه انگلیس میهمان تیم دسته سومی والسال است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس