کد خبر 469085
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد ماجرای سرمربی پرتغالی چلسی و پزشک این تیم را مورد تحقیق قرار دهد.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) قصد دارد به شکایتی که علیه ژوزه مورینیو مطرح شده، فیلم‌های موجود از بازی چلسی - سوانزی در هفته اول لیگ برتر انگلیس را مورد بازبینی قرار دهد تا ببیند که آیا آقای خاص در جدال لفظی که در آن بازی با اِوا کارنیرو، پزشک تیمش داشته، از دشنام و توهین جنسی علیه او استفاده کرده است یا خیر!

پس از تساوی خانگی 2 بر 2  چلسی مقابل سوانزی، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی دو پزشک تیمش را به‌ خاطر اینکه ادن اِزار، هافبک بلژیکی آبی‌پوشان را چند دقیقه‌ای برای مداوا از زمین بازی بیرون کشیدند، مورد انتقاد قرار داد و پس از آن در اقدامی عجیب کارنیرو، پزشک زن باشگاه چلسی و کنارش جان فیرن، فیزیوتراپ تیم را از نشستن روی نیمکت چلسی، شرکت در تمرینات تیم، سفر به همراه آبی‌ها برای بازی‌های خارج از خانه و حتی ورود به هتل تیم محروم کرد.

بر اساس مقررات اتحادیه فوتبال انگلیس بازیکنان و مربیان در صورت استفاده از واژه‌های یا حرکات توهین آمیز مورد تنبیه قرار خواهند گرفت. در صورتی که مربیان یا بازیکنان توهین جنسی کنند و اگر این اتهام به اثبات برسد، حداقل پنج جلسه محرومیت برای فرد موردنظر لحاظ می‌شود.

چلسی، مدافع عنوان قهرمانی که فصل را خوب شروع نکرده از ساعت 16:15 فردا (شنبه) در ورزشگاه استمفوردبریج پذیرای آرسنال است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس