امین حیایی و امیر مهدی ژوله در خصوص حاشیه های به وجود آمده در برنامه "خندوانه" نظر خود را بیان کردند.

به گزارش مشرق، امین حیایی بازیگر کشورمان در خصوص حواشی به وجود آمده  گفت : من در این برنامه حضور پیدا کردم تا به  هم وطنان خودم شادی و مهر هدیه بدهم و این که یک سری حواشی برای این برنامه به وجود آمده به شدت کار اشتباهی است و مردم باید از پرداختن به این حواشی دوری کنند.
 
وی در ادامه گفت : مردم باید این را بدانند که ما با یکدیگر دوست هستیم و حضور من در این برنامه صرفا به خاطر اینکه بتوانم لبخندی بر لبان مردم کشورم بنشانم حضور پیدا کردم و جایگاه من جایگاه خنداننده است نه هیچ چیز دیگری.
 
حیایی خاطر نشان کرد: مهم ترین هدف برای من  دوستی، صلح و شادی مردم ایران است، ما همه با هم دوست و یک ‌دل هستیم و باید از این نوع دو دستگی ها و بی احترامی ها دوری کنیم.
 
امیرمهدی ژوله نویسنده سینما و تلویزیون در خصوص این حواشی به خبرنگار تلویزیون خبرگزاری میزان  گفت : رامبد جوان برنامه خندوانه را با هدف خنداندن مردم به وجود آورد و تمام کمدین هایی که در این  برنامه  شرکت کردند،هدف شان به وجود آوردن لحظه های شاد و مفرح برای مردم است.
 
وی در ادامه افزود:  مردم برنامه ای که من و امین حیایی در آن به اجرای کمدی پرداختیم را دوست داشتند و رای هایی که دادند بسیار نزدیک است و یک فضای دو قطبی را به و جود آوردند.
 
امیر مهدی ژوله نیز در خصوص این حواشی بیان کرد: من و امین حیایی به برنامه استند آپ کمدین خندوانه آمدیم و از مردم می خواهیم که در خصوص همان برنامه رای بدهند و از این همه حاشیه ای که به وجود آمده است پرهیز کنند.
 
این نویسنده گفت: من و امین حیایی سال هاست که با هم دوست و رفیق هستیم و خیلی هم در آینده قرار است با هم همکاری داشته باشیم  و اگر مردم 15 دقیقه اجرای ما را دیدند ما در همان برنامه خندوانه و در پشت صحنه اش 5 ساعت به گفت و گو نشسته بودیم.
 
ژوله خاطر نشان کرد: از مردم خواهش می کنم فقط به اجرای 15 دقیقه ای من و امین حیایی رای بدهند و از تمام حواشی به وجود آمده دوری کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    از اصلاح طلبان و طرفدارانشون بیشتر از اینها انتظار نمیره..........................................

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس