کد خبر 469797
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها طبق بودجه سال جاری،‌ در شهریرماه نیز تعدادی دیگر از غیر نیازمندان یارانه بگیر را مانند ماه‌های قبل حذف کرد.

به گزارش مشرق، مسئولان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها طبق بودجه سال جاری،‌ تعدادی دیگر از غیر نیازمندان یارانه بگیر را مانند ماه‌های قبل حذف کردند.

براساس گزارش‌های مردمی، برخی از مخاطبان اعلام کردند که در شهریور ماه سال جاری یارانه نقدی آنها قطع شده است.

یکی از مخاطبان در این باره  گفت: یک ماشین پراید و خانه دارم. شغلم آزاد است و نمی دانم چرا یارانه این ماه را قطع کردند.

فرد دیگری نیز با تایید حذف یارانه شهریور ماه خود بیان داشت: میانگین حقوقم 2 و نیم میلیون تومان است و یک خانه و ماشین دارم و تا پیش از این یارانه نقدی خانوار را دریافت می‌کردم.

به نظر می‌رسد مسئولان در راستای اجرای قانون بودجه سال جاری با توجه به کاهش 3 هزار میلیارد تومان اعتبار یارانه نقدی نسبت به 42 هزار میلیارد تومان سال گذشته دور جدیدی از حذف غیرنیازمندان یارانه بگیر را شروع کردند.

در این میان مسئولان وزارت رفاه معتقدند اگر یارانه برخی خانوار‌ها، سهوی قطع شده و خود را مستحق دریافت آن می‌دانند می‌توانند با مراجعه به سایت www.yaraneh10.ir مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند تا به آن رسیدگی شود.

پیش از این علی ربیعی وزیر رفاه از قطع یارانه 2 میلیون نفر از غیرنیازمندان یارانه بگیر تا مرداد ماه سال جاری خبر داده بود که پس از آن رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در یک برنامه تلویزیونی آن را تایید کرد.

براین اساس گفته می شود دولت برای تامین منابع پرداخت یارانه نقدی هدفمندی یارانه‌ها باید بیش از 6 میلیون نفر از یارانه بگیران غیرنیازمندان را براساس شاخص ها و بانک‌های اطلاعاتی موجود حذف کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • معلم ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    آقا، سايت به من ميگه در وضعيت شماتغييرى پيش نيامده يعني حذف نشدم، ولي بنده را كه يك معلم بازنشسته هستم بى صدا سربريدند
  • هوشنگ ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    پدر من مستخدم بازنشسته اموزش پرورش با مستمری ماهی یک میلیون تومان است ان هم در استان محروم ایلام ، یارانه اش قطع شده ، به سایت مراجعه کردیم میگه در وضعیت شما تغییر ایجاد نشده، فکر کنم اینا دارن برعکس یارانه فقرا را قطع می کنند ،
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    من هم معلم هستم دوماه یارانه مارا قطع کردن.اعتراض دادیم دوباره برقرار شد امااون دو ماه را دیگه خوردن
  • سید جسین ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    من بازنشته تامین اجتماعی هستم یارانه منو دیگه چرا قطع کردید از اون بالا سری بترسید که یه روز باید جواب بدید
  • naderi ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    با سلام لطفا اگر كسي مي دونه براي اعتراض بايد چيكار كنيم بگه. سايت يارانه كه جواب نمي ده. يارانه پدر بازنشسته من با حقوق 850 هزار تومان كه هيچ ملك و املاكي هم نداره بجز يه ماشين 405تومان قطع شده و حرفشون اينكه 2 فرزند پسرش كه يارانه شون رو مي دن بهش كه خرجش با دخلش جور بياد كه هر كدوم يه پيكان وانت دارن شدن جزء ميلياردها و پس بايد يارانه پدرم و مادرم قطع بشه. موندم اونايي كه خونه تو شمال شهر دارن و ماشين دو تا دوتا و حقوق ماهيانه شون به اندازه يه پيكان وانته دارن يارانه مي گيرن . اگه قراره قطع كنند برا همه رو قطع كنن. اين عدالتي نيست كه ازش دم مي زنن. جالبه كه هر كي اعتراض مي كنه جزء اقشار ضعيف جامعه است با اين اوصاف يارانه كم درامدها را دارن قطع مي كنند اگه اين دولت پشتيباني اقشار ضعيف رو از دست بده هيچي نيست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس