عضو هیئت پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس با بیان اینکه اعضای این هیئت از دیدار با وی در زندان اوین منصرف نشده‌اند، گفت: پیگیری‌ها برای دیدار ۴ نماینده مجلس با زنجانی ادامه دارد.

به گزارش مشرق، امیر عباس سلطانی عضو هیئت پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس شورای اسلامی از ادامه پیگیری‌ها برای ملاقات با زنجانی در زندان اوین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در گذشته پیگیری‌هایی از سوی این هیئت برای ملاقات با بابک زنجانی در زندان اوین انجام شده بود که قوه قضائیه با آن مخالفت کرد، اما نمایندگان مجلس از این دیدار منصرف نشده و پیگیری‌ها ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر در مرحله رایزنی با قوه قضائیه و نهادهای دیگر برای ملاقات با بابک زنجانی در زندان اوین هستیم؛ البته از طرفی نیز منتظر برگزاری جلسه دادگاه وی در روز 11 مهر خواهیم بود تا ببینیم نتیجه چه می‌شود.

سلطانی همچنین خاطر نشان کرد: قرار است در دیداری که با بابک زنجانی خواهیم داشت وی توضیحاتی درباره روند چگونگی مبادله پول نفت و همینطور بازنگرداندن آن به خزانه عمومی کشور به اعضای این هیئت ارائه دهد.

به گزارش تسنیم، محمدحسن دهدشتی، امیرعباس سلطانی، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد و حجت‌الاسلام موسی احمدی پرونده بابک زنجانی در مجلس را پیگیری می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس