انفجار یک واحد مسکونی دو طبقه در مشهد مقدس شب گذشته با آوار شدن بر سر ساکنانش ۶ شهروند را در زیر تلی از آوار دفن کرد.

به گزارش مشرق، مقارن ساعت ۲۱ شامگاه یکشنبه یک ساختمان دوطبقه واقع در بلوار توس شهر مشهد براثر نشت گاز دچار انفجار شدید شد.

شدت انفجار در این ساختمان دوطبقه به حدی بود که بخش اعظمی از ساختمان تخریب شد و این حادثه منجر به مدفون شدن ساکنان این خانه در زیر تلی از آوار شد.

در این حادثه که موجب تخریب این ساختمان و همچنین سوختگی ساکنان طبقه دوم شد شدت انفجار به خودرو های متوقف در حاشیه خیابان نیز خسارت جدی وارد کرد و صدای مهیب انفجار موجب ایجاد رعب و وحشت برای همسایگان شد.

با محبوس شدن ساکنان این ساختمان در زیر تلی از آوار و با استمداد از نیروهای سازمان آتش‌نشانی مشهد امداد گران این سازمان با حضور در محل حادثه تلاش برای بیرون کشیدن شهروندان گرفتار در زیر آوار را آغاز کردند که این تلاش موجب نجات و رهاسازی ۴ نفر از ساکنان گرفتار در زیر آوار در طبقه نخست این ساختمان شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در خصوص امدادرسانی به‌موقع آتش‌نشانان در این حادثه بیان کرد: به‌منظور کمک به حادثه دیدگان هم‌زمان ۵ دستگاه خودروی اطفای حریق و ۵ دستگاه خودروی نجات در محل حادثه واقع در بلوار توس، خیابان نجف اعزام شدند.

حسین خاکپور بیان کرد: مورد انفجار منزل ۲ طبقه منجر به حریق و آوار در ساعت ۲۰:۵۷ به مرکز فرماندهی اعلام شد و بر اساس گزارش اولیه ۶ نفر زیر آوار محبوس بودند که در ساعت ۲۱:۳۳ تعداد ۴ نفر توسط امدادگران از زیر آوار به بیرون منتقل و تحویل نیروهای اورژانس حاضر در محل شدند و ۲ نفر از شهروندان به دلیل سوختگی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی علت این حادثه را طبق بررسی‌های اولیه نشت و انفجار گاز عنوان کرد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس