کد خبر 469530
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۸

پس از افزایش بیش از چهار دلاری در هفته گذشته، قیمت نفت ایران در هفته منتهی به ١١ سپتامبر (جمعه، ٢٠ شهریورماه) بیش از یک دلار کاهش یافت.

قیمت نفت ایران کاهش یافت
به گزارش مشرق، قیمت نفت سبک ایران در هفته منتهی به ١١ سپتامبر، یک دلار و ٧٢ سنت برای هر بشکه کاهش یافت و به ٤٦ دلار و ٤٤ سنت رسید؛ متوسط قیمت نفت سبک ایران از ابتدای امسال تاکنون ٥٤ دلار و ١٣ سنت بوده است.

قیمت نفت سنگین ایران نیز با یک دلار و ٦١ سنت کاهش به ٤٤ دلار و ٨٥ سنت برای هر بشکه رسید؛ متوسط قیمت نفت سنگین ایران از ابتدای امسال تا کنون ٥٢ دلار و ٢٢ سنت بوده است.

قیمت سبد نفتی اوپک نیز در هفته مورد بررسی با یک دلار و ٦٤ سنت کاهش به ٤٥ دلار و ٢٨ سنت برای هر بشکه رسید؛ متوسط قیمت سبد نفتی اوپک از ابتدای امسال تا کنون ٥٣ دلار و ٨٥ سنت بوده است.

قیمت هر بشکه نفت خام دبلیو تی آی نیز در هفته منتهی به ١١سپتامبر با یک دلار و ٢٦سنت کاهش،  ٤٥ دلار ٢٨ سنت برای هر بشکه معامله شد.

قیمت نفت برنت نیز با یک دلار و ٩ سنت کاهش به ٤٧ دلار و ٦٦ سنت برای هر بشکه رسید؛ متوسط قیمت نفت برنت از ابتدای سال تا کنون ٥٦ دلار و ٤٠سنت بوده است.

قیمت نفت خامهای دوبی و عمان نیز با یک دلار و ٨٩ سنت و یک دلار و ٨٤ سنت افزایش به ترتیب به ٤٦ دلار و ١٥ سنت و ٤٦ دلار و ٢٣ سنت رسید.

حداکثر قیمت نفت امسال ٦٤ دلار و ٩٦ سنت و حداقل قیمت نیز ٤٠ دلار و ٤٧ سنت برای هر بشکه بوده است. این در حالی است که حداقل و حداکثر قیمت نفت در سال گذشته ١١٠ دلار و ٤٨ سنت و حداقل آن ٥٢ سنت بوده است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس