کد خبر 469516
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹

مرجانه گلچین گفت: در حال بازی در سریال «نفس گرم» هستم که ملودرامی اجتماعی است و من نیز در این سریال نقش محوری داستان(ملیحه) را ایفا می‌کنم.

به گزارش مشرق، «مرجانه گلچین» گفت: این روزها مشغول بازی در سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور هستم که قرار است در ماه محرم از شبکه یک سیما پخش شود.

این بازیگر با اشاره به شخصیت ملیحه افزود:در این سریال که ملودرامی اجتماعی است،نقش محوری داستان(ملیحه) را ایفا می‌کنم. این شخصیت دارای روحیه معنوی، روحانی است که در مسیر زندگیش دچار حوادثی می‌شود.

بازیگر سریال «شاهگوش» حضورش در این سریال را بازگشتی به نقش‌های سابقش دانست و افزود:  ایفای نقش ملیحه برایم جذابیت دارد، آنهم از این لحاظ که از سال 80 تا الان اغلب در آثار طنز بازی کردم و درست بر خلاف دهه 60 که نقش‌های جدی بازی می‌کردم از این فضا دور شده بودم. 

وی ادامه داد: بر همین اساس همیشه حضور در نقش‌های جدی برایم جذابیت داشته است، اما در عین جذابیت سخت نیز بوده است.

بازیگر سریال «دزد و پلیس» درباره پذیرش شخصیت ملیحه از جانب مخاطبی که مدت مدیدی است او را در قالب نقش‌های طنز دیده است، گفت: در هر حال پذیرش نقش هر بازیگری به عهده مخاطب است و من هم به نوبه خودم تمام تلاشم را به کار بستم. در کل نقش ملیحه را بسیار دوست دارم و اینکه چه اتفاقی برایش خواهد افتاد را به عهده قضاوت مخاطب می‌گذارم.

گلچین درباره همکاری خود با محمدمهدی عسگرپور نیز بیان داشت: همکاری با ایشان بسیار بدون تنش و با آرامش فراوان پیش می‌رود و همه افراد حاضر در گروه در تلاش هستیم تا اثری خوب را روانه آنتن تلویزیون در ایام محرم کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس