کد خبر 469409
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

فدراسیون بوکس کشورمان از ملی‌پوش کشورمان در این رشته شکایت کرد.

به گزارش مشرق، فدراسیون بوکس به دلیل صحبت‌هایی که احسان روزبهانی چندی پیش انجام داده بود از این بوکسور شکایت کرده که این موضوع با واکنش این ملی‌پوش مواجه شده است.

بوکسور وزن 81 کیلوگرم کشورمان که از این شکایت ناراحت به نظر می‌رسد، با انتشار عکس‌نامه این شکایت و عکسی از خودش پس از مبارزه برای تیم ملی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «سلام به همه دوستان عزیز، شرمنده که نتونستم خوشحالتون کنم. اینم سبک جدید انرژی دادن قبل اعزام به مسابقات. شکایتی که فدراسیون یک روز قبل از آمدن برای من فرستاد، به دلیل مصاحبه و دفاع از حق و حقوق خودم و بچه‌ها. واقعاً متأسفم».

شکایت فدراسیون بوکس از روزبهانی +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    آفرین به مسئولان ورزش کشور که به نحو احسن تلاش دارن تا ورزش رو کاملا با خاک کوچه یکی کنن ، آفرین به شما که ولاسکو رو سیاسی دادین رفت امروز والیبالمون این شکلی شده ، آفرین به شما که کشتی کشور رو به فاجعه رسوندید طوریکه از حریفان گمنام هم بترسیم ، آفرین به شما که دو ستاره بزرگ فوتبال کشور ، دژاگه و آزمون رو تو حاشیه فرو می کنید ، آفرین به شما که قهرمان اول بوکس کشور ، امید بوکس کشور که پرچممون رو بالا نگه داشته رو ، حمایت بماند خوب اذیتش می کنید به همه پول می دید جز احسان روزبهانی ، آفرین به شما که وزنه برداری رو نابود کردید ، آفرین !!! به امید اینکه فوتسال ، تکواندو ، تیراندازی با کمان و فوتبال ساحلیو هم از بین ببرید ! اینجاست که سوال مطرحه که چرا ورزش کشور از دید مجلس پایین ترین سطح اهمیتو داره چرا وزیر ورزش برای پاسخ و استیضاح احتمالی دعوت نمی شه ؟
  • شناس ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    آخه این چه رفتاریه که فدراسیون بوکس می کنه...با این سو مدیریت استعداد ها رو می شکن و می شه عین تکواندو که کلی تکواندوکار و مربی فراری شدن به آذربایجان
  • شایان ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    کجای کاری داداش فوتسالو که خیلی وقته نابود کردن رفته. هیچوقت یادم نمیره بعد جام جهانی فوتسال حسین شمس به عنوان بهترین مربی جهان معرفی شد بعد چند روز اخراجش کردن که چرا به فلان بازیکن اجازه بازی ندادی.
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    گل بود به سبزه نیز اراسته شد
  • سيد محمد ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    در هر صورت دمستت داريم آقاي روزبهاني قهرمان.اوناييکه ازت شکايت کردن با رفتن دولت خواهند رفت اما تو در تاريخ مملکت بعنوان يک قهرمان مردمي خواهي ماند. موفق باشي و مردمي بماني پهلوان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس