کد خبر 469354
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

هفته دهم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار شد که رکورد نباختن تیم صدرنشین پس از 27 هفته شکسته شد.

به گزارش مشرق، هفته دهم لیگ برتر با شکست صدرنشین و بازی‌های کم گل همراه بود. هفته‌ای که 4 دیدار برنده داشت و یک دیدار هم لغو شد. در هفته دهم تنها 21 بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت که در بیش از نیمی از این گل‌ها در اصفهان به ثمر رسد. در این هفته رکوردهایی هم زده شد که در زیر به آن اشاره می‌کنیم.

گیتی پسند اصفهان 6 – تاسیسات دریایی 2؛ گیتی عقده گشایی کرد


گلزنان: مهدی جاوید و سعید افشار 2، مهران عالیقدر2 و  سعید تقی زاده برای گیتی پسند و علی اصغر حسن زاده و وحید شمسایی برای تاسیسات

در مهم‌ترین دیدار هفته دهم گیتی پسند با نتیجه‌ای دور از ذهن تاسیسات را شکست داد. در این دیدار که کشاورز به بهانه مصدومیت به اصفهان نرفته بود، عروجی هم داماد شده بود و همراه تاسیسات نبود، گیتی پسند نهایت استفاده را کرد و 6-2 به پیروزی رسید و پس از 27 بازی تیم آقای گل جهان شکست را تجربه کرد. البته نباید از استقبال خوب تماشاگران اصفهانی هم به سادگی عبور کرد.

از اشتباهات ممتد گزارشگر اصفهانی برای نشناختن بازیکنان تاسیسات تا روبرو نشدن طاهری (مدیر عامل گیتی) با بازیکنان تاسیسات که میخواستند واسطه دریافت پول کشاورز باشند، از حاشیه های این دیدار بود.

حفاری اهواز 3 – دبیری تبریز 2؛ دبیری در سراشیبی سقوط

گلزنان: حسین فهیمی مقدم، میثم برمشوری و شهاب طالبی برای حفاری و علیرضا عسگری کهن و جواد اصغری مقدم برای دبیری

حفاری اهواز که رکورددار تساوی‌هاست و هفته قبل هم با فرش آرا مساوی کرده بود این هفته در خانه توانست دبیری تبریز را شکست دهد. این دیدار ابتدا با گل های حفاری شروع شد و نیمه اول را به نام تیم اهواری کرد در نیمه دوم هم دوباره حفاری فاصله را زیاد کرد اما تیم اصغری مقدم توانست با زدن یک گل وکم شدن فاصله دقایق حساسی را بر بازی به وجود آورد که در نهایت این تیم حفاری بود که توانست نتیجه 3-2 را تا پایان بازی حفظ کند و برنده این دیدار باشد. دبیری با این باخت به شرایط سختی رسیده است.

شهروند ساری 3 – یاسین پیشرو قم 2؛ یاسین پیشرو هنوز هم می‌بازد

گلزنان: حمیدرضا ره انجام ، سعید بلباسی و طاها مرتضوی برای شهروند و میثم اینانلو و ناصر اطمینان برای یاسین پیشرو

در دیداری که دو تیم پایای پیش می‌رفتند و تا 10 ثانیه مانده به پایان بازی نتیجه 2-2 مساوی بود سرانجام ساروی‌ها به گل برسند و همین موضوع باعث شد تماشاگران به داخل زمین وارد شوند. دخالت ماموران نیروی انتظامی برای خروج تماشاگران، صحنه های عجیب و بدیعی را در سالن به نمایش گذاشت و با وجود اینکه این دیدار از شبکه مازندران هم پخش می‌شد، اما این مسئله هم مانع از حرکات حاشیه‌ای هواداران نشد. در دومین هفته متوالی طاها مرتضوی گل 3 امتیازی برای شهروند به ثمر رساند و شرایط را برای ابطحی مساعد کرد. ایمان احمدی بازیکنی که به تیم ساروی پیوسته بود ،به علت عدم پرداخت حقوقش خیلی زود نغمه جدایی سرداده و در این بازی هم حاضر نبود.

مقاومت کرج یک – فرش آرای مشهد یک؛ تساوی جوان های لیگ

گلزنان: حمیدرضا کاهبنده  برای مقاومت، علی اسعدی  برای فرش آرا

نبرد دو تیم جوان لیگ ،به تساوی رسید. دیداری که جوان ها در آن حرف اول را میزدند و از آن طرف شایعه حضور یکی از سرمربیان این دو تیم (فلاح و مرتضایی) برای کادر فنی تیم امید به علت نتایج خوبی که با تیم های جوان خود گرفته اند، این دیدار را حساس‌تر کرده بود. جدا از اینکه هر دو تیم بازیکنانی داشتند که در سال گذشه در تیم روبرو بازی می‌کردند دیداری پایاپای که تاکتیک ضد حمله تیم کرجی با هجوم های تیم مشهدی مواجه می‌شد را شاهد بودیم که در نهایت نیمه اول بدون گل مساوی شد و در نیمه دوم هر تیم یک گل زد تا در تیم امتیازات را تقسیم کنند. فرش آرا پس از 5 شکست پیاپی ،4 هفته است که نباخته و شرایط در این تیم تا حدودی به حالت عادی در آمده است. تیم مقاومت هم با این تساوی 12 امتیازی شد.

فردوسی مشهد یک – منصوری قرچک صفر؛ یک گل ودیگر هیچ

گل: بابک سهرابی برای فردوسی

در دیداری که دو تیم کمترین حمله خطرناک را داشتند ،این تیم مشهدی بود که از موقعیتی 50% توانست برنده از زمین بیرون بیاید. وقتی در دقیقه دوم دیدار ،داور دروازبان تیم منصوری را به علت استفاده از دست در خارج از محوطه ،اخراج کرد ،دیدار به جنجال کشیده شد تا اینکه تقوی سرپرست تیم منصوری در دقیقه 3 تیمش را از ازمین خارج کند. نیمه اول این دیدار با تک صحنه ای که دروازبان فردوسی منجی تیمش شد به پایان رسید. درنیمه دوم  هم تنها یک گل به ثمر رسید تا تنها فردوسی بابت 3 امتیاز خوشحال باشد. ضمن اینکه در پایان دیدار ،ماموران حراست اداره کل ورزش وجوانان با دوربین تصویربرداری تیم فردوسی هم به مشکل خوردند و اجازه تصویر برداری نمی‌دادند. ضمن اینکه یکی از بازیکنان منصوری با حرکتی زشت در پایان بازی نزدیک بود جو سالن را خراب کند.

مس سونگون 3 – کاشی نیلو صفر (عدم حضور کاشی نیلو)؛ 3 امتیاز راحت در مشت افضل

اعتراض کارگران کارخانه کاشی نیلو در عدم دریافت مطالبات به این تیم هم کشیده و حضور پیدا نکردن این تیم در میدان باعث شد که تیم تبریزی بدون بازی 3 امتیاز راحت را کسب کند.

از آن طرف معلوم نیست که این تیم در هفته اینده حاضر به بازی میشود یا نه! حال باید دید کمیته فوتسال با این چالش جدید چه خواهد کرد!

آذرخش بندر عباس صفر – میثاق صفر؛ سرد در بندر داغ

در سرد ترین بازی هفته در بندرداغ دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند تا نقش مهمی در کم گل بودن این هفته داشته باشند. حضور تماشاگران بندری هم کمکی به این تیم نکرد تا میثاقی ها به یک امتیاز به تهران برگردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس