کد خبر 469180
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:‌ ۷۰ درصد تیم ملی من روز گذشته مقابل هم بازی کردند و به خاطر همین هم به اصفهان رفتم تا بازی گیتی‌پسند و تأسیسات دریایی را از نزدیک ببینم.

به گزارش مشرق، محمد ناظم‌الشریعه در مورد پیروزی 6 بر 2 گیتی پسند مقابل تأسیسات دریایی در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: من این بازی را از نزدیک دیدم. نیمه اول خوب نبود و کیفیت لازم را نداشت، چون هر دو تیم استرس داشتند، اما در نیمه دوم انگیزه بالای بازیکنان گیتی‌پسند باعث تا پیروز شوند. بازیکنان گیتی‌پسند در این بازی بالای 50 تکل زدند که فوق‌العاده بود.

وی ادامه داد: 70 درصد تیم ملی من روز گذشته مقابل هم بازی کردند و به خاطر همین هم به اصفهان رفتم تا بازی را از نزدیک ببینم. چند بازیکن مدنظر من در حد و اندازه‌های خودشان نبودند که البته طبیعی هم بود، چون بازی روز گذشته استرس فراوانی داشت. به نوعی نمی‌شود زیاد بازی روز گذشته را ملاک قرار داد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص اینکه چه بازیکنانی برای دیدار دوستانه با روسیه به تیم ملی دعوت می‌شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی برای بازی دوستانه با روسیه در اختیار نداریم، سعی می‌کنیم آماده‌ترین بازیکنان را برای این بازی به تیم ملی دعوت کنیم. ما نهایتاً می‌توانیم برای این بازی اردوی چهار روزه داشته باشیم.

ناظم‌الشریعه درباره اینکه آیا احتمال دارد بازیکنانی مانند وحید شمسایی، مصطفی نظری و محمد کشاورز باز هم به تیم ملی دعوت شوند، گفت: من همه این بازیکنان را دوست دارم و ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد.

وی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال امید کشورمان هم اظهار داشت: قرار است این هفته اردوی تیم امید را در تهران برگزار می‌کنیم و امروز هم فهرست تیم امید را اعلام خواهیم کرد. در ضمن برنامه استعدادیابی رده‌های پایه فوتسال نیز همچنان در حال اجراست و دستیاران من در این پروژه در سراسر ایران کار خود را به نحواحسن انجام می‌دهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس