کد خبر 469292
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

فرماندار تهران از تخریب ۱۵۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز از سال گذشته تاکنون در تهران خبر داد و گفت: همه پرونده‌ها و احکام صادر شده در این زمینه اجرایی شده است.

 به گزارش مشرق، عیسی فرهادی فرماندار تهران، گفت: در آخرین اقدام صورت گرفته 22 رستوران با همکاری نیروی انتظامی و ‌راه و شهرسازی در منطقه کن تخریب شدند و هر زمان که پرونده جدیدی به دست ما برسد، قطعا در اولین فرصت اقدام خواهیم کرد.

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه معتقدیم هیچ ساخت‌ و ساز جدید و جایگزینی پس از تخریب ساخت ‌و سازهای غیرمجاز در آن مکان‌ها نباید صورت بگیرد، گفت: در صورت مشاهده این اقدامات، بلافاصله دستگاه‌های متولی جلوی ساخت ‌و ساز‌ها را خواهند گرفت.

فرهادی به افرادی که اقدام به ساخت ‌و سازهای غیرمجاز می‌کنند هشدار و از برخورد قاطع با آنان خبر داد و افزود: با تخریب‌های صورت گرفته، در حال حاضر حاشیه رودخانه کن پاکسازی شده است.

فرماندار تهران همچنین از آمادگی برای برگزاری انتخابات پیش رو خبر داد و گفت: وزارت کشور، استانداری و به ویژه فرمانداری تهران مقدمات لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات و مشارکت توده‌های مختلف مردم فراهم کرده است.

فرهادی اضافه کرد: همچنین فعالیت‌های لازم از جمله تدارک و پشتیبانی‌ها، تربیت و آموزش نیرو‌ها در خصوص برگزاری هرچه بهتر انتخابات طبق جدول تاریخی زمان‌بندی شده در حال انجام است.
منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس