رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه نیروهای امدادی همچنان مشغول امدادرسانی به مردم مناطق متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند، گفت: تخلیه آب از ۱۵۰ واحد مسکونی انجام شده است.

به گزارش مشرق، دکتر ناصر چرخساز با اعلام اجرای عملیات امدادرسانی سیل و آبگرفتگی در ۱۰ استان کشور از چهارشنبه گذشته تا ساعت ۱۸ روز جمعه، افزود: البرز، زنجان، خراسان شمالی، سمنان، اصفهان، تهران، مازندران، گلستان و چهارمحال و بختیاری استان های متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند.

وی به امدادرسانی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در ۲۲ شهرستان اشاره کرد و افزود: نیروهای امدادی هلال احمر به متاثران سیل و آبگرفتگی شهرستان های کرج، شهریار، کوهپایه، نوشهر، نور، بندرعباس، سرخه، زنجان، کوهرنگ، بجنورد، اسفراین، مانه و سلمقان، گرگان،آرادان، کردکوی، کلاله، آزادشهر، بندرگز، بندپی، سوادکوه، آمل و علی آباد به همراه ۲۲ روستا امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه تا ساعت ۱۸ روز جمعه به ۸۳۰ نفر از متاثران سیل و آبگرفتگی امدادرسانی شده است، عنوان کرد: ۲۲۵ تن از متاثران سیل و آبگرفتگی نیز توسط جمعیت هلال احمر اسکان داده شده و ۴۲ تن نیز پس از نجات به مناطق امن منتقل شدند، علاوه بر آن تخلیه آب از ۱۵۰واحد مسکونی نیز انجام شده است.

چرخساز خاطرنشان کرد: بر اثر وقوع سیل و آبگرفتگی پنج تن مصدوم شده اند که چهار تن به صورت سرپایی مداوا و یک نفر نیز برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس