کد خبر 468831
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

رئیس کل دادگستری تهران با اشاره به افزایش درگیری‌های منجر به قتل ماموران نیروی انتظامی در چند ماهه اخیر در مناطق مختلف استان افزود: این موضوع موجب نگرانی است و باید بررسی شود.

به گزارش مشرق،  غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در چهارمین نشست شورای قضایی استان تهران که در محل سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد،‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ با اشاره به افزایش درگیری‌های منجر به قتل ماموران نیروی انتظامی در چند ماهه اخیر در مناطق مختلف استان افزود: این امر موجب نگرانی است و باید موضوع بررسی و اقدامات لازم در جهت عدم تکرار آن در آینده انجام گیرد.

وی به بخشنامه اخیر رئیس قوه قضائیه در خصوص تشکیل ستادهای پیشگیری و برخورد با جرایم انتخاباتی در مراکز استان‌ها اشاره و اظهار کرد: این ستاد در استان تهران تشکیل شده و برابر قانون به وظایف محوله با قاطعیت عمل خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدکاظم بهرامی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح نیز اظهار داشت: با قانون جدید آئین دادرسی کیفری خلاءهای قانونی سابق مرتفع شده و جرایم ارتکابی در حوزه ضابطین و...، حسب مورد به صورت شفاف در سازمان قضائی یا دادگستری رسیدگی می‌شود.

‏‏وی گفت: سازمان قضائی نیروهای مسلح به پرونده‌ها با ظرافت و قاطعیت البته با حفظ حرمت اشخاص و در چارچوب مقررات قانونی رسیدگی می کند.

بهرامی، آمادگی سازمان قضائی نیروهای مسلح را در جهت هماهنگی و همکاری بیشتر با دادگستری در بخش های مختلف جهت برخورد قاطع تر با متخلفین و مجرمین اعلام کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    وقتی ماموران پلیس به دلیل قوانین جرات تیراندازی به جانیان را ندارند قتلشان واجب می شود!
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    وقتي مأمور پليس آموزشهاي دوره اي نميبينه و آمادگي جسماني لازم براي ورود به يك درگيري را نداره واز همه مهمتر تجهيزات كافي و اجازه استفاده از تجهيزات را نداره نتيجه درگيري جز كشته شدن نيست
  • ناشناس ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    قوانین برای پلیس ها در هنگام استفاده از سلاح خیلی سختگیرانه است به طوری که بعضی هاشون جرات استفاده از سلاح و درد سر را ندارند. باید در این قوانین بازنگری شود.
  • مهدی ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    متاسفانه مامورین انتظامی لوازم حفاظتی مناسب مثل جلیقه ضد گلوله ندارند
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    خود ماموران آگاهی متذکر شدند که بما اجازه تیراندازی داده نشده مگر زمانیکه طرف مقابل بطرف ما شلیک کند حالا اگر اون شلیک کشنده باشد نتیجه اش همین میشود!
  • بهنام ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    وقتی مامور از ترس قانون نمیتونه اول تیراندازی کنه ،همین میشه دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس