کد خبر 468722
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵

کمپین جمع‌آوری سربطری پلاستیکی که به نفع بیماران «ام‌اس» فعالیت می‎کنند، در حاشیه نهمین جشنواره اقوام ایران زمین در گرگان حاضر شدند.

به گزارش مشرق، نهمین جشنواره اقوام ایران زمین از روز گذشته در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی استان گلستان آغاز به کار کرد.

در این جشنواره بیش از 100 غرفه پیش‎بینی شده که در آن غذاهای اقوام مختلف، لباس‎ها و مراسمات آئینی و سنتی اقوام، معرفی گویش‎ها و فرهنگ‎های اقوام ایران زمین به نمایش گذاشته می‎شود.

همچنین در این جشنواره، شرکت‎های هواپیمایی، گردشگری نیز حضور دارند و در بخش‎های دیگر این نمایشگاه نیز صنایع دستی اقوام ایران زمین به نمایش گذاشته شده است.

در حاشیه محل برگزاری این جشنواره، اعضای فعال کمپین جمع‎آوری سربطری پلاستیکی که به نفع بیماران «ام‌اس» فعالیت می‎کنند نیز حاضر شده‎اند.

این کمپین زیر نظر انجمن بیماران «ام‌اس» استان گلستان فعالیت می‎کند و عواید حاصل از این فعالیت اجتماعی به نفع بیماران این انجمن هزینه می‎شود.

مسئول اجرایی این کمپین در گرگان اظهار کرد: این کمپین از شش ماه گذشته فعالیت خود را به صورت رسمی در استان آغاز کرد.

شیدا شاکری‌نژاد اضافه کرد: در این کمپین، علاقه‎مندان به کمک به بیماران «ام‌اس» می‎توانند با جمع‌آوری سربطری‎های پلاستیکی، این انجمن را در تهیه ویلچر و دارو برای بیماران یاری کنند.

وی تاکید کرد: پس از جمع‌آوری 100 هزار سربطری پلاستیکی و تحویل آن به اداره بازیافت اداره کل محیط زیست استان گلستان، یک عدد ویلچر و یا داروهای مورد نیاز بیماران «ام‌اس» تهیه و در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

مسئول اجرایی کمپین جمع‎آوری سربطری پلاستیکی، خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال جاری، با اجرای این کمپین و همراهی مردم، یک دستگاه ویلچر برای یکی از بیماران تهیه و در اختیار وی قرار داده شد.

شاکری‎نژاد گفت: علاقه‎مندان می‎توانند سربطری‎های پلاستیکی خود را به آدرس گرگان، سرخواجه هفتم، روبروی دبیرستان زمزم، انجمن بیماران «ام‌اس» استان گلستان ارسال کنند و همچنین می‎توانند با شماره تلفن 32229642 تماس بگیرند.

وی در پایان ابراز کرد: دفتر انجمن از ساعت 9 صبح الی 13 پاسخگوی مردم خیر خواهد بود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    100000 تا یه دونه ویلچر؟ خوبی شما سلامتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس