دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین نفت تهران و الاهلی با برتری نماینده امارات خاتمه یافت و با این حساب تنها نماینده باقی مانده ایران در مسابقات هم حذف شود.

به گزارش مشرق، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 و 55 دقیقه نفت تهران نماینده کشورمان مقابل الاهلی قرار گرفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود الاهلی به پایان رسید و با احتساب بازی دیدار رفت در مجموع 3 بر یک شکست خورده و از مسابقات حذف شد.

گل‌های این دیدار را رودریگو دوس‌سانتوس لیما (26) و احمد خلیل (47 - پنالتی) برای الاهلی و وحید امیری (50) برای نفت به ثمر رساندند.

 شاگردان منصوریان که دیدار رفت را در تهران با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بودند، در مجموع دو بازی رفت و برگشت 3 بر یک شکست خوردند و از رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیا بازماندند.

 تیم نفت آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2015 بود. پیش از این تیم‌های تراکتورسازی و فولاد خوزستان در مرحله گروهی و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات حذف شده بودند.

داور بازی به بیرانوند، عباس بوعذار، سید جلال حسینی  و پیام صادقیان و کارلوس سانتوس از نفت و اورتون از الاهلی کارت زرد نشان داد.

در دقیقه 59 عزتی جای خود را به سیامک کوروشی داد و در دقیقه 62 پیام صادقیان به جای آرش رضاوند راهی میدان شد و در نهایت منصوریان در سومین تعویض خود مهدی مومنی را جایگزین عباس بوعذار کرد.

دو تیم با این نفرات بازی را آغاز کردند:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، علیرضا عزت کرامت، مهدی شیری، عباس بوعذار، ارسلان مطهری، وحید امیری، رضا علییاری، سانتوس، نانگ و آرش رضاوند یازده بازیکن اصلی منصوریان در این دیدار هستند.

همچنین ترکیب تیم فوتبال الاهلی به این شرح است: سالمین، الفردان، ولید عباس، اسماعیل الحمادی، اورتون، لیما، احمد خلیل، احمدعشوری، وون کیون وون، عبدالعزیز هیکل، ماجد حسن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    جمع کنید طویله فوتبال تو ایران
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    الان سباهانيا ميريزن اينجا هي طوفان زرد زرد مي كنن متنفرم ازشون
  • ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    بازی ملی نفت ایران پخش نشد و به جاش شبکه ورزش ، والیبال ناراحت کننده مقابل ایتالیا را بازپخش کرد و شبکه سه سریال بی مزه خود را روی آنتن برد ، واقع نگر باشیم این طوری مردم سمت ماهواره نرن ؟ خودم یه لحظه بودن ماهواره رو لازم دونستم تا از شبکه های اماراتی بازیو ببینم . خجالت بکشید .
  • ناشناس ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    خاک ...
  • عباس1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    صعود حق الاهلی بود.بین بازی رفت و برگشت دوتیم الاهلی تو امارات 2تابازی انجام داد.تازه تیم ملیشونم بازی داشته ولی لیگشون روتعطیل نکردند.ولی نفت همش درحال استراحت بوده.حتی توجام حذفی هم بازی نکرد.بااین عقب انداختن بازیها به بهانه لیگ قهرمانان و بازی تیم ملی فوتبال مابجایی نمیرسه.فوتبال با فوتبال رشدمیکنه وپیشرفت میکنه نه با استراحت و عقب انداختن مسابقات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس