کد خبر 468406
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

منابع رسانه ای عراقی از هلاکت 15 تروریست داعشی در درگیری با رزمندگان عشائر اهل سنت "ال جبور" در منطقه "القیاره" واقع در جنوب شهر موصل مرکز استان نینوی عراق خبر می دهند.

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای عراقی از هلاکت 15 تروریست داعشی در درگیری با رزمندگان عشائر اهل سنت "ال جبور" در منطقه "القیاره" واقع در جنوب شهر موصل مرکز استان نینوی عراق خبر می دهند. بنابر این گزارش درگیریها میان دو طرف به دنبال حمله نیروهای داعش به محل سکونت عشیره مذکور صورت گرفته است.

هلاکت 15 داعشی در جنوب موصل+تصاویر

حسب اطلاعات منتشره، طی روزهای گذشته نیروهای داعش تلاشهای فراوانی را برای جلب بیعت مشایخ عشیره آل جبور کرده بودند که با مخالفت شدید آنها مواجه شده بود. داعش از ابتدای ورود به عراق تمام تلاش خود را برای تحت سیطره درآوردن عشائر اهل سنت عراقی ساکن در استانهای نینوی، صلاح الدین و الانبار بکار بست که در برخی موارد با مخالفت آنها روبرو شده و درگیریهای خونینی میان عناصر داعش و جوانان این عشائر رخ داده است.

هلاکت 15 داعشی در جنوب موصل+تصاویر

عشیره بزرگ آل جبور از جمله عشایر اهل سنت عراقی است که دارای روابط بسیار مناسبی با دولت و ارتش کشورشان بوده و برخی از فرزندان این عشیره در سمتهای مهم دولتی و نظامی مشغول به کار می باشند. همچنین نیروهای عشیره ال جبور با 3 هزار نیروی نظامی، حضور بسیار فعالی در صفوف رزمندگان حشدالشعبی (بسیج مردمی) عراق دارند و گروهی از آنها در عملیات آزادسازی شهر تکریت و مناطق حاشیه آن به شهادت رسیده اند.

هلاکت 15 داعشی در جنوب موصل+تصاویر

هلاکت 15 داعشی در جنوب موصل+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    خدا شهدای آل جبور و دیگر شهدای حشد الشعبی را با رسول الله محشور کند و قثاتلین این عزیزان را نابود لعنت کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس