پیشکسوت باشگاه استقلال ضمن تاکید بر اینکه با بزرگان و هواداران پرسپولیسی ها رفیق هستیم و حرمت نگاه می‌داریم گفت: استقلال باید روز رقم خوردن هر دو ستاره روی سینه و روز خلق عدد چهار را جشن بگیرد.

به گزارش مشرق، علی جباری پیرامون مصاحبه خودش در تایید پیروزی هشت بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس گفت: از من گذشته که بخواهم دروغ بگویم یا کسی را آزار بدهم، این بازی را شنیده بودم و گفتم، به هر حال آن روزها نه اینترنت بود و نه روزنامه و نه پرسپولیس تیم مهمی بود که نتیجه دیدارش با استقلال ثبت شود.

وی افزود: به من گفتند همایون بهزادی هم این بازی را به یاد دارد، ماجرا به همین سادگی بود اما داستان بسیار بزرگ شد.

جباری در ادامه تاکید کرد: فوتبال ذاتش کری دارد اما بیش از کری احترام واجب است که من فکر می‌کنم هر نتیجه ای که رقم خورده باشد فرقی نمی‌کند مهم احترام است که این روزها خیلی دیده نمی‌شود. ما و بزرگان پرسپولیس و هواداران این تیم با هم دوست و رفیق هستیم و از گل نازک تر به هم نمی‌گوییم و نباید بگوییم. هواداران هر دو تیم هم حرمت نگه می‌دارند.

جباری در مورد جشن شش تایی‌های پرسپولیسی‌ها گفت: به هر حال آنها موضوعی متعلق به چند دهه قبل را جشن می‌گیرند، اما من تصور می‌کنم استقلالی‌ها به دلیل تعدد افتخارات یک روز واحد برای جشن گرفتن ندارند، با این حال پیشنهاد می‌دهم که استقلالی‌ها هم روز ستاره اول قهرمانی در آسیا، هم ستاره دوم قهرمانی در آسیا و هم روز رقم خوردن حماسه چهار پس از آن بازی که سه بر صفر بردیم را جشن بگیرند.

وی تاکید کرد: جشن گرفتن عیبی ندارد، هر چقدر مردم خوشحال باشند خوب است. هزینه‌اش هم یک کیک است و شاید کنار هم جمع کردن چند پیشکسوت که خالق این حماسه ها بوده‌اند. سه بار دور هم نشستن و یاد حماسه های بزرگ را گرامی داشتن که بد نیست.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • میثم ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    بسیار عالی و بجاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس