عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش قیمت پراید به 15 میلیون تومان گفت: پراید 15 میلیون تومان ارزش ندارد بلکه قیمت واقعی آن 9 میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، سعید زمانیان با تاکید بر کاهش قیمت خودروهای بی کیفیت و گران، اظهار کرد: به عنوان مثال خودرویی مانند پراید از لحاظ بدنه، امنیت جانی و قطعات یدکی که دارد بسیار جای سئوال دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خودروسازان داخلی باید کیفیت خودروی خود را افزایش و از سوی دیگر قیمت آن را کاهش دهند.

تردد پراید در بین شهرها باید ممنوع شود
وی با اشاره به امنیت بسیار پایین خودرویی مانند پراید، اضافه کرد: باتوجه به امنیت بسیار پایین خودرویی مانند پراید، تردد آن باید در بین شهرها ممنوع است، چنین خودرویی برای داخل شهر مناسب است.

زمانیان دهکردی گفت: در حال حاضر مشکل مردم و ما کاهش قیمت خودرو نیست بلکه افزایش کیفیت مهم تر از آن است، مردم دارند به خودرویی پول می دهند که نه کیفیت دارد و نه قیمت.

خرابی قطعات خودروی صفر!
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه امروزه مردم خودروی صفر از کارخانه تحویل می گیرند و سریعاً باید قطعات آن را به دلیل خرابی تعویض کنند.

مردم مجبور بودند خودرو می خریدند
وی با تاکید بر اینکه در سیستم خودروسازی کشور باید تغییر و تحولات اساسی صورت گیرد، گفت: یک زمانی تقاضا زیاد بود و مردم مجبور به خرید خودرو بودند اما اکنون مردم مجبور نیستند به خودرویی پول بدهند که نه کیفیت دارد نه قیمت.

زمانیان دهکردی افزود: اکنون مردم بابت خودرو پول زیادی پرداخت می کنند بنابراین باید خودروی تولیدی از کیفیت لازم برخوردار باشد.

کمپین «نه به خرید خودروی صفر» اثر گذاشته است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمپین «نه به خرید خودروی صفر» اثر گذاشته است، اضافه کرد: این کمپین بازار را تحت تاثیر قرار داده است.

وی تصریح کرد: به عبارتی پیام و مفهوم کمپین «نه به خرید خودروی صفر» این است که مشتریان از نوع نگاه ساپیا و ایران خودرو به مردم با این قیمت و بی کیفیتی ناراضی هستند.

زمانیان دهکردی گفت: تاکید ما به خودروسازان این است که اگر خواهان ادامه فروش محصولات خود هستند اصلاح قیمت و کیفیت را به طور حتم در دستور کار داشته باشند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    کمتر
  • مهماندار هواپیما ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    سوء مدیریت و را باید خریداران بپردازند
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    اصلا کلمه خودروساز و صنعت برای خودروی کشور ما اشتباس ، خودروساز به جنرال موتور ، بنز ، بی ام و ، تویوتا و ... می گن که واقعا خط تولید دارند و واقعا صفر تا صد خودرو تولید می کنند پراید یا همان فورد فستیوا اصیل سال 72 و پژو 405 اصیل سال 69 وارد کشور شدند و از آن سال کاری که کردیم دائما کیفیت و استانداردها را کاهش و قیمت ها را افزایش دادیم ، 405 شد رو آ با موتور پیکان ! پیکان شد با موتور 405 ! 405 شد پرشیا ! 405 شد سمند و ... یعنی ضمن کاهش کیفیت از همه لحاظ نهایتا موتور ها یا جا به جا شدند ! با مثلا قطعه ای جایگزین شد ، از آن طرف پراید که به طرز عجیب غریب و یگانه در دنیا همه چیز شد که آخرینش وانت پراید ! بود ! یا اینکه مدتی محصولی را مونتاژ کردیم بعد از مدتی از خط تولید خارج شد ، جالبه که خودروهای خوب مثل زانتیا و مگان هم از خط خارج شدند ! به نظرم اسم صنایع مونتاژکاری و تبدیلی اسم مناسب تریه .
  • حامد ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    این همه آدم بیچاره ، این همه کارگر بدبخت مسافرت نرن، چون 20 میلیون دادن! بعد امثال شما ها و آقازاده هاتون با بنز و لندکروز برید عشق و حال.
  • علی ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    این حرفا کاملاً احساسی و غیر کارشناسیه و از یه نماینده مجلس واقعاً انتظار این حرفا نمیره. بنده خودم کارشناس سایپا هستم. پراید حدوداً 4500 دلار فقط قطعاتش تموم میشه، من راجع به کیفیت محصول بحث نمیکنم، ولی قیمت تموم شده پراید این حرفا نیست. پس لطف بفرمایید در مورد چیزی که راجع بهش اطلاع نداربد اظهار نظر نفرمایید.
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    1 0
    ببخشید چرا باید 4500 دلار مواد باارزش را هدر دهیم و یک محصول بی کیفیت تولید کنیم ایا نمیشه با همین پول محصول با کیفیت تولید کنیم این مثل این می مونه که ما برای گرم کردن خودمان یک تشت بیاریم درونش را با بنزین پر کنیم و یک کبریت بی اندازیم توش خوب میتوانیم با همین بنزین بجای 2 دقیه گرم شدن 24 ساعت خود را گرم کنید با استفاده از تکنولوژی جدید چرا باید مواد با ارزش را اینگونه هدر دهیم ایا این اسراف نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس