کد خبر 467959
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۴

قائم مقام جمعیت رهپویان گفت: اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات مجلس دهم با مشکلات جدی مواجهند.

به گزارش مشرق، پرویز سروری در رابطه با چگونگی حضور جریان‌های سیاسی در مجلس دهم اظهار داشت: امروز شرایط در چندماه مانده به انتخابات بسیار پیچیده و شناور است که این موضوع به سیر تحولات و تعبیراتی که در این ایام در عرصه‌های مختلف انجام می‌شود، برمی‌گردد.

وی در ادامه با اشاره به توافق هسته ای و تلاش برخی جریانها برای بهره‌گیری از توافق در انتخابات تصریح کرد: اگر دولت بتواند موضوع مذاکرات را در یک افق روشن و منطبق بر منافع و مصالح کشور جلو ببرد، قطعا طیف نزدیک به دولت می‌تواند سهم قابل توجهی در سبد آرا داشته باشد که این امر می‌تواند وزن دولت را تقویت کند.

قائم مقام جمعیت رهپویان در ادامه با بیان اینکه باید بین اصلاح‌طلبان و طیف دولت تفاوت قائل شویم، اظهارداشت: اصلاح‌طلبان با مشکلات جدی مواجه هستند و دولت هم تمایل ندارد که حداکثر کرسی‌های مجلس در اختیار اصلاح‌طلبان قرار گیرد، از این منظر اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم احتمالا با طیف نزدیکان به دولت رقابت کنند.

به گفته سروری، نکته قابل توجه این است که اصلاح‌طلبان قدرت رقابت با اصولگرایان را در چنین شرایطی ندارند و قطعا شکست خواهند خورد.

قائم مقام جمعیت رهپویان با اشاره به اینکه طیف نزدیکان دولت و اصلاح‌طلبان وضعیتی ندارند که بتوانند به طور مستقل در انتخابات تعیین‌کننده باشند، تاکید کرد: آنها مجبور هستند به ائتلاف برسند، اما هواداران دولت برگ برنده را در اختیار دارند که همان توافق است.

سروری در پاسخ به سوالی درباره اصولگرایان و روند دستیابی آنان به وحدت تصریح کرد: اصولگرایان تلاش می‌کنند که سبد جامعی برای انتخابات اسفند امسال داشته باشند و به سمت ارائه لیست مشترک و واحد حرکت کنند.

قائم مقام جبهه رهپویان در پایان خاطرنشان کرد: تنها گزینه برای موفقیت اصولگرایان حرکت در مسیر وحدت، انسجام و یکپارچگی است چرا که با این گزینه قطعا می‌توانند در رقابت برای حضور در مجلس دهم پیروز میدان شوند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس