کد خبر 467900
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: برد مقابل راه‌آهن برای ما ارزش دو چندانی داشت چرا که با روحیه بیشتری به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های راه‌آهن ملوان در مورد برد تیمش گفت: این برد را به هواداران ملوان که راه طولانی آمدند تا 90 دقیقه ما را تشویق کنند تقدیم می‌کنم. امیدوارم روند خوب ملوان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: در بازی مقابل راه‌آهن ما راه‌ حمله‌های حریف را بسته بودیم و یک موقعیت گل هم به آنها ندادیم. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بازیکنان جوان ما در کنار بازیکنان باتجربه عملکرد خوبی دارند. ما نهایت سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم این روند را ادامه دهیم. خوشبختانه تااینجا مقابل تیم‌های تهرانی نتایج خوبی گرفتیم که یکی از دلایل آن حضور تماشاگرانمان است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ هم اظهار داشت: من از برنامه‌ریزی سازمانی دلخورم چرا که ما هر 4 روز یکبار باید بازی کنیم و با این شرایط بازیکنان اذیت می‌شوند.باید شنبه دوباره به تهران بیاییم تا روز یکشنبه مقابل پرسپولیس که یک بازی حساس است حاضر شویم این موضوع ما را با مشکل مواجه می‌کند.

استیلی در ادامه تصریح کرد: روند ملوان تا اینجا خوب بوده و سعی ما بر این است که روز به روز بهتر شویم البته دنیامالی قول‌هایی به ما داده تا مشکلات مالی که نیمی از مشکلات حاشیه‌ای است رفع شود. امیدوارم با حل شدن مشکلات بتوانیم قبل از بازی با پرسپولیس روندمان را بهتر کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این برد مقابل راه‌آهن برای ما ارزشی دو چندان داشت چون با این پیروزی با روحیه‌ بیشتری به مصاف پرسپولیس می‌رویم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس