عضو هیات رئیسه مجلس خبر داد که مصوبه شورای امنیت کشور درباره شرکت پدیده ابلاغ شد و با توجه به تایید این مصوبه توسط دستگاه قضایی بناهای فاقد مجوز متعلق به این شرکت، مجوز می گیرند.

به گزارش مشرق، محمد دهقان از جلسه چهار و نیم ساعته شش نفر از نمایندگان مجلس و استاندار خراسان رضوی برای بررسی راهکارهای حل مشکل شرکت توسعه گردشگری پدیده و موسسه میزان خبر داد.

 محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس در توضیح این جلسه گفت: با درخواست اینجانب و برخی دیگر از نمایندگان این جلسه برگزارشد و استاندار و معاون سیاسی امنیتی ایشان توضیح مفصلی از اقدامات انجام شده در مورد شرکت پدیده و میزان به نمایندگان دادند.

نماینده چناران، طرقبه و شاندیز اظهار داشت: با پیگیری های استانداری و نمایندگان مجلس اکنون مصوبه شورای امنیت کشور ابلاغ شده است و با توجه به تایید این مصوبه توسط دستگاه قضایی مجوز لازم به بناهای فاقد مجوز پدیده داده می شود و امکان فروش بخشی از بناها توسط مدیران شرکت مذکور فراهم خواهد شد.

دهقان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه به بناهای فاقد پروانه و فاقد مجوز تغییر کاربری، مجوز داده می شود امکان قیمت گذاری اموال پدیده فراهم شده و سرمایه گذاران نیز می توانند با اطمینان خاطر در این شرکت سرمایه گذاری نمایند.

دهقان گفت: مصوبه ابلاغ شده به تایید مدیران پدیده رسیده و همراه با صورت جلسه امضا شده و به آنها ابلاغ شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: برداشت من از برگزاری تقریبا بیست جلسه طولانی در مورد پدیده این است که مسئولان تلاش خود را برای جلوگیری از فروپاشی شرکت پدیده و هدایت آن به سمت مجوزهای قانونی و ادامه پروژه به صورت منضبط و همراه با پایبندی به قانون را به عمل آوردند.

دهقان گفت: البته چون این مسئله مقداری پیچیدگی داشت مسئولان کشوری واستانی اختلافاتی در مورد چگونگی مواجهه با موضوع داشتند که درنهایت این مصوبه حاصل وقت گذاری زیاد مسئولان و تصمیم منسجم مسئولان ذی ربط در سه قوه است.
 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس