کد خبر 467412
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۸

این جمع، امروز همه‌گی میهمان بارگاهِ «عند ربهم یرزقون» اند. مردانِ مرد حزب‌الله، که از لحظه ی بازگشت رهبرشان به کشور، خواب و آرامش خود را تا پایان تقدیر دنیایی‌شان، رها کردند

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تصویری که پیش رو دارید، در اواخر سال 1361 شمسی و در جبهه‌ی خوزستان (احتمالا «فکه») به ثبت رسیده است. افراد حاضر در این نما، هنگام برداشته شدن آن، اعضای کادر «لشکر 27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه و آله» (از «سپاه 11 قدر») به شمار می رفتند. این جمع، امروز همه‌گی میهمان بارگاهِ «عند ربهم یرزقون» اند. مردانِ مرد حزب‌الله،که از لحظه ی بازگشت مقتدایشان به کشور، خواب و آرامش خود را تا پایان تقدیر دنیایی‌شان، رها کردند و سرنجام «تنها مزد خوبان» روزی شان شد.
مجاهدان سپاهِ توحید، به ترتیب عبارتند از:

*«محمود ثابت‌نیا» (متولد 1335 شمسی که به سال 1361 شمسی در عملیات «والفجر مقدماتی» خلعت شهادت پوشید. وی در زمان شهادت، از فرماندهان «گردان کمیل بن زیاد» «لشکر 27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه و آله» بود.)

*«علی‌رضا نوری» (متولد 1331 شمسی که به سال 1365شمسی در «عملیات کربلای 5» بال در بال ملائک گشود. وی در زمان شهادت، قائم مقام فرماندهی «لشکر27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه و آله)» را بر عهده داشت.)

*«علی‌اکبر حاجی پور امیر» (متولد 1330 شمسی که به سال 1362 شمسی در «عملیات والفجر4» پای بر بساط «عند ربهم یرزقون» نهاد. وی در زمان شهادت، سکانِ هدایت «تیپ عمار» از «لشکر27 محمد رسول الله(صلوات الله علیه و آله)» را بر عهده داشت.)

*«بهمن نجفی» (متولد 1336 شمسی که به سال 1365 شمسی در «عملیات کربلای یک» پنجه بر ایوان عرش گرفت. وی در زمان شهادت، از اعضای کادر فرماندهی «گردان حضرت علی اصغر(علیه السلام)» از «لشکر10 سیدالشهدا(صلوات الله علیه)» بود.)

هدیه به روح بلندپرواز این چهارمرد، صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


عکس/ «چارمردون» در یک قاب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اهوازی ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    کجایند مردان بی ادعا
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    خوش بحالشون کاش ما هم شهید می شدیم الان داریم پیر می شیم چه جور بدون شهادت بریم اون دنیا خدایا توفیق بده
  • مهماندار هواپیما ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    یاد صمیمیت ان روزها بخیر
  • مهدی اداوت عمار ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    هر کدام از این مردان در شهر و محله خودشان یلی بودند که با وجودشان کسی قدرت تعدی و تخطی و فساد و فحشا نداشت . اینها رفتند و با بعضی ها راه برای امدن مک فارلین و مک دونالد و مک کین باز شده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس