کد خبر 467266
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

نیروی انتظامی اهواز 450 دستگاه خودروی لوکس را امسال در این کلانشهر متوقف کرد.

به گزارش مشرق، علت توقف این خودروهای لوکس را ویراژ دادن در سطح خیابان های این شهر و ایجاد سروصدا واختلال درنظم عمومی اعلام کرد و گفت رانندگان این خودرو به نهادهای قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عزیزالله سپهوند افزود: بیشتر رانندگانی که با حرکات نمایشی مزاحم شهروندان می‌شوند ، افراد مرفه جامعه هستند که هیچ‌گونه نگرانی از پرداخت جریمه و احتمال خسارت به ماشین‌های چند صد میلیونیشان ندارند.

وی اجرای حرکات نمایشی را خودنمایی از سوی رانندگان این گونه خودروها اعلام کرد و اظهار داشت: در برخوردبا رانندگان متخلف که آسایش و جان مردم را به خطر می‌اندازند با قاطعیت برخورد می‌کنیم و در این زمینه هیچ‌گونه بخششی از طرف نیروی انتظامی وجود نخواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی اهوازگفت: البته توقف خودرو و دستگیری جوانان ، برای این نیرو خوش‌آیند نیست و لازم است مسئولان استانی با ایجاد شرایط سالم تفریحی مانع از بروز چنین رفتارهای پرخطری شوند.

وی عنوان کرد: باید بستر مناسب فرهنگسازی ایجاد شود و در رسانه‌ها به ویژه صداوسیما این خطرات به طریق آموزنده نمایش و درباره احتمال وقوع خطرات آن به جوانان هشدار داده شود.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    ای کاش انقدر که به فکر خودرو های ما خوزستانی ها بودید کمی هم به باقی مشکلات ما توجه میکردید. تو این شرایط گرد و خاکی که ما داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس