کد خبر 467230
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

هافبک هلندی قهرمان سوپرلیگ ترکیه برای تمدید قراردادش با این باشگاه به توافق رسیده است.

به گزارش مشرق، وسلی اسنایدر که در سال 2013 از اینتر به گالاتاسرای پیوست، در این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و کمک شایانی به نارنجی‌وقرمزپوشان استانبول در کسب عناوینی همچون دو قهرمانی در رقابت‌های سوپر لیگ ترکیه کرد. این هافبک 31 ساله که در این تابستان شایعه انتقالش به تیم‌هایی همچون منچستریونایتد و یوونتوس مطرح بود، حالا خبر می‌رسد که در جمع شیرهای استانبول ماندنی است.

دورسون اوزبک، رئیس باشگاه گالاتاسرای از طریق سایت رسمی این باشگاه اعلام کرد: قرارداد اسنایدر تمدید خواهد شد. او با حمزه حمزه‌اوغلو، سرمربی تیم گفت‌و‌گویی داشته و برای تمدید دو ساله قراردادش به توافق رسیده است. تنها یکی دو مورد جزیی برای امضای قرارداد اسنایدر باقی مانده است.

اسنایدر 31 ساله که در سال 2010 با اینتر فاتح سه‌گانه قهرمانی ایتالیا و اروپا شد، در ماه ژانویه 2013 با قراردادی سه ونیم ساله به گالاتاسرای پیوست. این هافبک هلندی در 106 بازی که تاکنون برای این تیم ترکیه‌ای به میدان رفته، 37 بار گلزنی کرده است.

گالاتاسرای در این تابستان بازیکنانی همچون لوکاس پودولسکی را از آرسنال و کوین گروسکرتز را از بورسیا دورتموند به ترکیب خود اضافه کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس