کد خبر 448958
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

سرمربی تیم فوتبال اینتر در جریان دیدار این تیم مقابل گالاتاسرای یادداشت خاصی را به ستاره هلندی گالاتاسرای داد.

به گزارش مشرق، روبرتو مانچینی که ماه نوامبر سال گذشته با جدایی از گالاتاسرای هدایت اینتر را بر عهده گرفت، هنوز هم به این تیم ترکیه‌ای تعصب دارد. در جریان دیدار دوستانه یکشنبه شب دو تیم اینتر و گالاتاسرای، سرمربی نراتزوری تکه‌ای کاغذ که روی آن تنها چهار ستاره دیده می‌شد، از طریق بوراک یلمار به وزلی اسنایدر، مهاجم هلندی گالاتاسرای که زمانی شاگرد خودش بود، داد. اسنایدر هم که با دیدن این یادداشت خنده‌اش گرفت به کنار زمین آمد و با سرمربی پیشین خود خوش‌وبش کرد.

این چهار ستاره نشانه 20 قهرمانی گالا در رقابت‌های باشگاهی ترکیه است. در ترکیه به هر پنج قهرمانی یک ستاره داده می‌شود.

مانچینی در دوران مربیگری‌اش در گالاتاسرای این تیم را به عنوان دومی سوپرلیگ ترکیه رساند و قهرمانی در سوپرجام و جام حذفی ترکیه را برای این تیم به ارمغان آورد.

مانچو پیش از این بین سال‌های 2004 تا 2008 هدایت اینتر را بر عهده داشته و سه قهرمانی متوالی در سری A و دو جام حذفی ایتالیا به ارمغان آورد. وی در دوره دوم حضورش در جوزپه مه‌آتزا با این تیم به مقامی بهتر از هشتمی در سطح اول باشگاهی ایتالیا نرسید.

گفتی است گالاتاسرای در دیدار دوستانه مقابل اینتر با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. تنها گل این دیدار را هم وزلی اسنایدر در دقیقه 54 به ثمر رساند.

یادداشت ویژه مانچینی برای اسنایدر+ تصاویر

یادداشت ویژه مانچینی برای اسنایدر+ تصاویر

یادداشت ویژه مانچینی برای اسنایدر+ تصاویر

یادداشت ویژه مانچینی برای اسنایدر+ تصاویر


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس