کد خبر 466392
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۹

سناتور مک کین با حضور در یک برنامه رادیویی مدعی شد برنامه هسته ای ایران یک فاجعه بوده و بدترین اتفاق در عمرش به شمار می رود.

به گزارش مشرق به نقل از سایت برنامه هاگ هیویت، جان مک کین و لیندسی گراهام دو سناتور آمریکایی بعد از ۱۵ سال در برنامه رادیویی هاگ هیویت حضور پیدا کردند و به سوالات حاضران شرکت کننده در برنامه جواب دادند.

مک کین در پاسخ به سوالی درباره توافق هسته ای ایران، این توافق را یک فاجعه و بدترین اتفاق در تمام عمرش خطاب کرد و آن را به توافق مونیخ تشبیه کرد. وی گفت هرچند نمی توانم رای سناتورهای مجلس سنا را تغییر دهم چون همیشه ما در اقلیت بودیم. ولی همه همقطارهای من هم با این توافق مخالف هستند.

مک کین در این برنامه رادیویی، لیندسی گراهام را رئیس جمهور آینده دانست و گفت امیدوار است وقتی او به این مقام می رسد مثل اوباما عمل نکند و به مخالفت با این توافق برخیزد.

وی همچنین به سوال مجری برنامه درباره سیاست های آمریکا در قبال مهاجران سوری جواب داد و گفت: آمریکا همیشه از مهاجران حمایت کرده است ولی در این مورد باید کمی احتیاط کرد.

مک کین مدعی شد که شاید در میان مهاجران اعضای گروه داعش وجود داشته باشند و اگر وارد خاک آمریکا شوند هزینه های زیادی به این کشور تحمیل کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادر ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    به قول حضرت امام آمریکاه هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    غلط كردي كه گفتي تو خواب ببيني عقب افتاده
  • امید ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    صحبتهای آقای مک کین درباره مهاجران کاملا درست است شاید بین مهاجران تروریستهای داعش باشند آمریکا باید محتاطانه عمل کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس