تیم ملی کشتی آزاد روسیه به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی دست پیدا کرد.

به گزارش مشرق، در روز پایانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان که در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، تیم کشتی روسیه پیش از شروع مسابقات فینال و رده‌بندی عنوان قهرمانی سال گذشته خود را بار دیگر تکرار کرد.

روسیه با یک فینالیست در وزن 70 کیلوگرم و 3 شانس کسب مدال برنز در اوزان 57، 74 و 125 کیلوگرم به عنوان قهرمانی رسیده است. روسیه در بدبینانه‌ترین حالت با 54 امتیاز کسب خواهد کرد. تیم ایران نیز با شانس 2 طلا و یک برنز احتمالی در خوشبینانه‌ترین حالت 50 امتیاز می‌گیرد و در بدبینانه‌ترین حالت نیز 46 امتیاز کسب خواهد کرد، البته گرجستان نیز رقیب تیم ایران برای نایب قهرمانی در جهان است. گرج‌ها در وزن 57 کیلو شانس کسب یک مدال طلا را دارند. این تیم در وزن 70 و 125 کیلوگرم نیز شانس کسب مدال برنز را دارد و با توجه به 20 امتیاز روز اول در خوشبینانه‌ترین حالت 46 امتیاز را کسب می‌کنند. این تیم در بدبینانه‌ترین حالت نیز 41 امتیاز را بدست خواهد آورد.

تیم آذربایجان که در روز اول در صدر جدول قرار داشت در روز پایانی تنها شانس یک مدال طلا در سنگین وزن دارد و به این ترتیب حداکثر با 40 امتیاز شانسی برای سومی دنیا نیز نخواهد داشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس