نماینده وزن 57 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با پیروزی در مرحله یک‌چهارم نهایی، راهی نیمه‌نهایی شد و سهمیه المپیک را کسب کرد.

رحیمی المپیکی شد/ هادی به روسیه باخت/ قاسمی حریف جوردن باروس نشد
به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات چهار وزن سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ساعت 21:30 شب گذشته (شنبه) به وقت ایران در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده است، حسن رحیمی نماینده وزن 57 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در مرحله یک‌چهارم نهایی علاوه بر حضور در نیمه نهایی چهارمین سهمیه المپیک را برای کشتی آزاد ایران به ارمغان آورد.

در وزن 57 کیلوگرم که 44 کشتی‌گیر وزن‌کشی کرده‌اند، حسن رحیمی در دور اول با نتیجه 4 بر 3 مقابل پدرو جسوس از ونزوئلا به پیروزی رسید و به دور دوم رفت. وی در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر صفر مقابل اسدلله لاچینوف از بلاروس به برتری دست یافت و به دور سوم رسید. رحیمی در این مرحله با نتیجه 3 بر یک آنتونی راموس از آمریکا را شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد، وی در این مرحله نیز نتیجه 5 بر 3 از سد هاگ جین جانگ، قهرمان بازی‌های آسیایی از کره‌شمالی گذشت و علاوه بر حضور در نیمه‌نهایی چهارمین سهمیه المپیک را برای کشتی آزاد ایران به ارمغان آورد.

 رحیمی برای حضور در فینال با ویکتور لبدوف، قهرمان جهان از روسیه دیدار خواهد کرد.

* پرویز هادی از حضور در نیمه‌نهایی بازماند

به گزارش مشرق، پرویز هادی نماینده وزن 125 کیلوگرم کشورمان با شکست در مرحله یک چهارم نهایی از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.

در وزن 125 کیلوگرم که 32 کشتی‌گیر وزن‌کشی کرده‌اند، پرویز هادی در دور اول باید به مصاف آلکسی شیماروف، نفر دوم بازی‌های اروپایی از بلاروس می‌رفت که به نظر می‌رسید دیدار سختی برای نماینده کشورمان باشد،‌ اما به دلیل عدم حضور حریفش راهی دور دوم شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 10 بر صفر مقابل سوسلان گاگلوئف از اسلوواکی به برتری رسید و به مرحله بعد رسید، اما در این مرحله با نتیجه 11 بر 2 مغلوب بلال ماخوف، قهرمان جهان و المپیک از روسیه شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا برای کسب مدال برنز و سهمیه المپیک در گروه بازنده‌ها تلاش کند.

طاها آکگول قهرمان سال گذشته جهان از ترکیه و دولت شابانبای از قزاقستان در این گروه قرار دارند.

* قاسمی به جوردن باروس باخت

به گزارش مشرق، علیرضا قاسمی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان هم با شکست در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل قهرمان آمریکایی جهان و المپیک از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.

در وزن 74 کیلوگرم که 42 کشتی‌گیر حضور دارند، علیرضا قاسمی در دور اول با نتیجه 12 بر یک مقابل کارملو لومیا از ایتالیا به پیروزی دست یافت. وی در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر 4 یوگنی ندالکو از مولداوی را شکست داد راهی دور بعد شد. قاسمی در این مرحله نیز با نتیجه 3 بر 2 جامبر کولاشویلی، نفر پنجم جهانی 2014 و نفر سوم بازی های اروپایی از گرجستان گذشت و راهی یک‌چهارم نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر مغلوب جردن باروس، قهرمان آمریکایی جهان و المپیک شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا برای کسب مدال برنز و سهمیه المپیک در گروه بازنده‌ها تلاش کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    بابا تو دهنت ميكي جردن باروز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس