کد خبر 466017
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام از حضور تیم اقتصادی دولت متشکل از رئیس دفتر رئیس‌جمهور، رئیس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و مدیرعامل بانک ملت در جلسه روز سه‌شنبه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام از حضور تیم اقتصادی دولت در جلسه روز سه‌شنبه این هفته این کمیسیون خبر داد و گفت: براساس دعوتی که از سوی این کمیسیون از تیم اقتصادی دولت صورت گرفته، قرار است، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و همتی مدیر عامل بانک ملت در جلسه روز سه‌شنبه این هفته کمیسیون ویژه بررسی برجام حضور یابند.

وی با بیان اینکه قرار است در این جلسه ابعاد اقتصادی برجام و اثرات آن پس از اجرا بر اقتصاد کشور و برنامه‌های دولت در شرایط پساتحریم مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد، افزود: قرار است در این جلسه تیم اقتصادی دولت گزارشی از برنامه‌هایشان در شرایط پس از لغو تحریم‌ها به اعضای این کمیسیون ارائه کنند.

نایب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در ادامه، اظهار داشت: گزارش این کمیسیون پس از استماع گزارش تیم‌‌های قبلی و فعلی هسته‌ای و نیز تیم اقتصادی دولت نهایی و به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس